آخرین اخبار

23. آذر 1395 - 23:08   |   کد مطلب: 25618
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان از فارغ‌التحصیلی۴۰ هزار دانشجو از دانشگاه‌های پیام نور این استان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، صفی الله صفایی ظهر سه‌شنبه در همایش دانشجویی دانشگاه پیام نور نهاوند در محل سالن اداره ارشاد اسلامی نهاوند، ضمن گرامیداشت روز دانشجو، گفت: دانشگاه و دانشجو نقش مهمی در تحولات سیاسی و اجتماعی دارند و با توجه شرایط سیاسی منطقه این نقش امروزه پررنگ‌تر و خطیرتر است .

وی به نقش دانشجویان در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: با توجه اهمیت اقتصاد مقاومتی امروز دانشجویان به‌عنوان کارآفرینان و صاحبان ایده‌های نو و متفاوت می‌توانند دولت را در اجرای این سیاست یاری کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان به‌ضرورت حضور دانشجویان درصحنه‌های سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: دانشجویان نباید نسبت به مسائل سیاسی جامعه بی‌تفاوت بوده و دچار انفعال شوند بلکه باید آنان مطالبه گرانه و نقادانه در برابر مسائل مختلف حساسیت داشته باشند.

وی افزود: سال گذشته نزدیک به ۴۰ هزار دانشجو از دانشگاه‌های پیام نور استان فارغ‌التحصیل شده و ۷۲۱ نفر نیز در دوره‌های کارشناسی ارشد پذیرفته‌شده‌اند.

صفایی عنوان کرد: سال گذشته با بررسی‌های انجام‌شده توسط وزارت علوم این دانشگاه رتبه اول کیفیت آموزشی را در بین دانشگاه‌های کشور به دست آورده است.‌

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان