آخرین اخبار

23. آذر 1395 - 23:11   |   کد مطلب: 25620
در مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر؛
۱۱۹ سنگ‌نورد در همدان رقابت می‌کنند
رئیس کارگروه صعودهای ورزشی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور از حضور ۱۱۹ سنگ‌نورد در هفدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی جام فجر کشور در همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ مهدی داورپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز هفدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی جام فجر کشور در همدان اظهار داشت: ۱۱۹ سنگ‌نورد پسر در قالب ۳۱ تیم از امروز رقابت خود را در پیکارهای سنگ‌نوردی رشته سرطناب جام فجر کشور به میزبانی همدان آغاز کردند.

وی افزود: هفدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی جام فجر گرامیداشت میلاد مسعود حضرت محمد (ص)، هفته وحدت و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از امروز به میزبانی سالن سنگ‌نوردی فرهاد همدان آغازشده است.

رئیس کارگروه صعودهای ورزشی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور بابیان اینکه این رقابت‌ها یادمان مرحوم یوسف نجایی است و در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: طبق برنامه امروز رقابت‌های رشته سرطناب، فردا بولدرینگ و روز پنجشنبه پیکارهای سرعت برگزار خواهد شد.

داورپور عنوان کرد: هم‌اکنون پیکارهای سرطناب در دو گروه در حال برگزاری است و سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در این رقابت شرکت دارند.

گفتنی است؛ رقابت‌های بخش پسران در سه رشته سرطناب، بولدرینگ و سرعت تا روز پنجشنبه ادامه دارد و مسابقات بانوان نیز از عصر روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان