آخرین اخبار

23. آذر 1395 - 14:13   |   کد مطلب: 25621
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به نفوذ موج بارشي از بعد از ظهر فردا در همدان گفت: به دنبال خروج موج بارشي در روز پنجشنبه كاهش 4 تا 8 درجه‌اي دما تا روز يكشنبه هفته آينده در استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش رودآور؛ نادر پیرتاج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از صبح امروز آسمان استان ابری شده است، اظهار کرد: آسمان استان کمی تا قسمتی ابری بوده که در برخی از نقاط با افزایش ابر و گاهی همراه با وزش باد همراه خواهد بود.

وی به نفوذ موج بارشی از بعد از ظهر فردا در استان اشاره کرد و گفت: این موج بارشی تا روز پنجشنبه در استان ماندگار است و شاهد بارش باران و برف و گاهی تشدید وزش باد در برخی نقاط استان خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: به دنبال نفوذ موج بارشی به استان بارش 2 تا 10 سانتیمتری برف در استان پیش‌بینی شده که مناطق شمالی استان از بارندگی بیشتری برخوردار هستند.

وی با اشاره به خروج موج بارشی از اواخر پنج‌شنبه از استان، افزود: به دنبال خروج موج بارشی کاهش دمای 4 تا 8 درجه‌ای تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

پیرتاج با بیان اینکه دمای هوای همدان در شب گذشته به 6 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید، ‌تصریح کرد: حداکثر هوای همدان 10 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی شهرستان فامنین را با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان در شب گذشته دانست و ادامه داد: نهاوند و همدان به طور مشترک با دمای 10 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان