آخرین اخبار

23. آذر 1395 - 23:15   |   کد مطلب: 25623
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد
راه‌اندازی بانک امانات وسايل و تجهیزات پزشکی در همدان /فعاليت خانه‌های داوطلبی
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان از راه‌اندازی بانک امانات وسائل و تجهیزات پزشکی در همدان به مبلغ 40 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سیلوانا صلح‌میرزایی ظهر امروز در مراسم آیین نکوداشت خدمت داوطلبانه در همدان، نیکوکاری را دارای پشتوانه طولانی دانست و اظهار کرد: هر آنچه که سازمان هلال احمر دارد از حضور پررنگ داوطلبان هلال احمر است.

وی اضافه کرد: دین مبین اسلام، انسان را موجودی مسؤول در برابر مسائل می‌شناسد و به همین دلیل جمعیت هلال احمر تنها سازمانی نیست که مسؤولیت ارائه خدمات اجتماعی را به عهده داشته باشد و همه افراد در برابر این مهم مسؤول هستند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات سازمان هلال احمر در راستای تامین منابع انسانی گفت: شکل‌گیری 158 خانه داوطلب در سطح استان، جذب 502 نفر در فراخوان‌های عمومی، جذب حامیان سلامت و کرامت از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت داوطلبانه جذب حامیان سلامت و کرامت را در قالب «پنجره‌های امید» و تهیه و توزیع بسته‌های عیدانه را در قالب «فرشتگان رحمت» دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در توزیع بسته‌های عیدانه، ارائه خدمت به سالمندان، راه‌اندازی بانک امانات وسایل و تجهیزات پزشکی، راه‌اندازی خانه‌های داوطلبی و اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم به ارائه خدمت پرداخته است.

صلح‌میرزایی در بخش دیگری از سخنانش ارائه خدمات حمایتی ـ درمانی از محل اعتبارات جمعیت را 50 میلیون تومان و تعداد بیماران را 128 نفر دانست و خاطرنشان کرد: ارائه وام‌های حمایتی درمانی از محل جمعیت هلال احمر، 180 میلیون تومان بوده که 180 نفر مددجو را شامل می‌شود.

وقف 2 هزار متر زمین در روستای آورزمان برای ساخت پایگاه امداد و نجات

وی بیان کرد: فعالیت‌هایی که در راستای ترویج مسؤولیت‌های اجتماعی صورت گرفته در قالب اعزام 17 کاروان سلامت، برپایی 33 چادر سلامت و ایستگاه‌های سلامت بوده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان تهیه 16 سیسمونی برای مادران نیازمند در قالب پروژه داوطلبی «ترنم مهربانی»، تهیه ملزومات زندگی 50 خانواده محروم و نیازمند و گازکشی به چندین مدرسه در روستاهای مختلف در قالب پروژه مهر ماندگار را از دیگر اقدامات دانست.

وی از برگزاری کلاس‌های تقویتی در پروژه «راهی به سوی فردا» و چندین مراسم گلریزان به نفع محرومان و نیازمندان خبر داد و خاطرنشان کرد: در گلریزان بالغ بر 200 میلیون تومان به نفع نیازمندان جمع‌آوری شد.

صلح‌میرزایی در ادامه یکی از اقدامات مثبت در جمعیت هلال احمر را اهدای خون توسط 2 هزار و 812 نفر از داوطلبان دانست و در ادامه از وقف 2 هزار متر زمین در روستای آورزمان ملایر برای ساخت پایگاه امداد و نجات خبر داد.

وی در پایان سخنانش از راه‌اندازی بانک امانات وسائل و تجهیزات پزشکی و گسترش آن در شعب خبر داد و تاکید کرد: در شهرستان همدان مبلغ 40 میلیون تومان در این زمینه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان