آخرین اخبار

24. آذر 1395 - 16:06   |   کد مطلب: 25643
قهرمان هفدهمین دوره رقابت های سنگنوردی جام فجر کشور در رشته سرطناب گفت: برای پیشرفت بهتر نیاز به بهره مندی از دانش و تجربه مربی مطرح خارجی داریم.

به گزارش به نقل از ایرنا؛ احمدرضا سلگی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری رقابت های سنگنوردی جام فجر در همدان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سنگنوردان ایرانی در کنار تجربه مربیان داخلی نیاز مبرم به استفاده از دانش یک مربی مطرح و شناخته شده جهانی داریم تا بتواند دگرگونی قابل توجهی را در بین سنگنوردان کشور ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه برای حضور قدرتمند در رقابت های آسیایی 2017 تهران هدفگذاری کرده است، گفت: تا شروع این رقابت ها فرصت برای تمرین و آماده سازی دارم و می خواهم بهترین مدال این بازی ها را کسب کنم.
وی افزود: پس از رقابت های جام فجر قصد دارم اردوهای بلند مدت را در سالن فرهاد همدان و نیز تهران تا حضور در اردوهای تیم ملی و رقابت های آسیایی برپا کنم.
قهرمان سنگنوردی جام فجر با اشاره به بالا بودن سطح کیفی و کمی این رقابت ها به میزبانی همدان گفت: رقابت های امسال فراتر از سال قبل بود و هدفم رسیدن به مدال طلای این دوره بود.
وی افزود: در این پیکارها با خسرو هاشم زاده نفر دوم رشته سرطناب فاصله چندانی نداشتم ضمن اینکه علی برات زاده هم اگر دچار خطا نمی شد، از قدرت های این رشته است.
وی خاطرنشان کرد: البته با 80 درصد از آمادگی در این رقابت ها حضور داشتم و در یک ماراتن سخت توانستم به مدال طلا برسم.
وی بیان کرد: تنها اشتباهم در این رقابت ها این بود که در هر سه رشته شرکت نکردم و تنها در یک رشته حضور یافتم.
سلگی با تمجید از میزبانی هیات کوهنوری و صعودهای ورزشی همدان در برگزاری این دوره از رقابت ها گفت: همدان از زیرساخت های بالقوه در رشته سنگنوردی برخوردار است و این امکانات در پیشرفت سنگنوردان کشور نیز موثر خواهد بود.
هفدهمین دوره رقابت های سنگنوردی جام فجر گرامیداشت میلاد مسعود حضرت محمد (ص)، هفته وحدت و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیروز چهارشنبه به میزبانی همدان آغاز شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان