آخرین اخبار

24. آذر 1395 - 23:15   |   کد مطلب: 25648
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور:
توسعه ورزش بولینگ در برنامه قرار دارد/تلاش برای جذب سرمایه گذار
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور گفت: طرح‌هایی برای جذب سرمایه‌گذاران رشته بولینگ در کشور درنظر گرفته شده است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرنگار مهر، هاشم اسکندری ظهر چهارشنبه در همایش توسعه ورزش بولینگ و بیلیارد استان‌همدان اظهار داشت: رضایت لازم از فعالیت این رشته ورزشی به‌ویژه در اسنوکر وجود دارد و در بخش استعدادیابی و قهرمان‌پروری نیز موفق عمل کرده ایم.

وی به نیاز حجم بالای سرمایه‌گذاری در بخش بولینگ اشاره کرد و بابیان اینکه در این رشته تنها ۲۷ مجموعه فعال است، گفت: این رشته جامعه آماری کمی را در بر دارد چراکه  استعدادیابی و فعال شدن این ورزش، کمی گران است.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور بابیان اینکه در تلاش هستیم تا جمعیت آماری این رشته را بیشتر کنیم، گفت: طرح‌هایی برای جذب سرمایه‌گذاران در دست است تا شاهد رشد این ورزش در سال‌های آینده باشیم.

وی همچنین گفت: رشته بولس کمتر از یک سال فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون شروع کرده و توان خوبی در این رشته گذاشته‌ایم تا بتوانیم  آن را به شکل گسترده توسعه دهیم.

اسکندری عنوان کرد: این ورزش برای سنین ۴۰ سال به بالا و به‌ویژه بازنشسته‌ها در پارک‌ها بسیار مناسب و مفرح است و به‌زودی به شکل فراگیر آن را توسعه‌خواهیم داد.

وی با بیان اینکه کلاس مربیگری بولس در ۴ استان برگزار شده و درصدد برگزاری دوره‌های مربیگری در سایر استان‌ها هستیم، گفت: خوشبختانه تلاش‌های خوبی برای جا انداختن و تغییر دید گذشته نسبت به این رشته صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان