آخرین اخبار

24. آذر 1395 - 23:17   |   کد مطلب: 25649
نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان:
سنگ‌نورد استان‌همدان قهرمان مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر شد
نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان گفت: احمدرضا سلگی سنگ‌نورد استان‌همدان قهرمان مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر در رشته سرطناب شد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر؛ عباس چشمه قصابانی با اشاره به قهرمانی سنگ‌نورد استان‌همدان در رشته سرطناب در مسابقات جام فجر اظهار داشت: امروز و در پایان رقابت‌های فینال رشته سرطناب احمدرضا سلگی از همدان به مدال طلا دست‌یافت.

وی افزود: در این پیکارها خسرو هاشم زاده از تیم ‌هایب (تهران) مدال نقره کسب کرد و صادق یوسفی از تیم زنجان مدال برنز به دست آورد.

نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان با اشاره به آغاز بخش رشته بولدرینگ در این مسابقات گفت: هفدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر از دقایقی قبل در رشته بولدرینگ بخش پسران به میزبانی سالن فرهاد شهر همدان آغاز شد.

چشمه قصابانی عنوان کرد: در این پیکارها ۱۵۱ سنگ‌نورد در قالب ۳۴ تیم از استان‌های مختلف کشور رقابت خود را بر روی دیواره بولدرینگ آغاز کردند و طبق برنامه مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی این مسابقات امروز برگزار می‌شود و فینالیست‌ها از صبح فردا پنجشنبه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گفتنی است؛ هفدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر با عنوان گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص)، هفته وحدت و یادمان یوسف نجائی از ۲۳ تا ۲۵ آذرماه در بخش آقایان و از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه در بخش بانوان در مجموعه سنگ‌نوردی فرهاد میرزاجانی همدان در حال برگزاری است.

همچنین همدان سابقه برگزاری رقابت‌های آسیایی سنگ‌نوردی در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان را دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان