آخرین اخبار

20. آذر 1395 - 23:52   |   کد مطلب: 25719
مدیر کانون اسلامی خواهران همدان:
مراسم "یلدای مهربانی" در همدان برگزار می‌شود
مدیر کانون اسلامی خواهران همدان گفت: امسال با فرارسیدن شب یلدا مراسم "یلدای مهربای" از سوی این کانون برای ۳۰ تن از کودکان یتیم دختر برگزار می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم؛ ساره میری در حاشیه مراسم دومین همایش تجلیل از سیره سرایان هیئت‌های مذهبی ویژه بانوان اظهار داشت: این برنامه به منظور تجلیل از خواهران مبلغ، هیئت‌دار و مداح که در ماه محرم و صفر برگزار کننده مراسم عزاداری بودند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به موضوع فرصت شناسی جلسات خانگی افزود: این برنامه با هدف فراهم کردن بستر برگزاری دوره‌های آموزشی برای برگزارکنندگان جلسات مذهبی خانگی در آینده برگزار شده و در این راستا از 250 نفر برای شرکت در مراسم دعوت شده است.

مدیر کانون اسلامی خواهران همدان با بیان اینکه این مرکز از ابتدای سال تاکنون 1050 برنامه فرهنگی، مذهبی و هنری برگزار کرده است عنوان کرد: از سال 92 تاکنون که ساختمان جدید دایر شده است  این مرکز توانسته در کنار برگزاری کلاس‌های مذهبی‌، قرآنی، صنایع دستی و ورزشی، به فضای مناسبی برای فعالیت بانوان همدانی تبدیل شود.

وی بیان کرد: این کانون همانند دوران دفاع مقدس که در پشتیبانی از جبهه‌ها حضوری فعال داشت در حاضر نیز با اجرای برنامه‌های کمک به ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت فعالیتی پررنگ دارد.

میری گفت: کانون اسلامی خواهران در آخرین برنامه خود برای تامین پوشش گرم رزمندگان، اقدام به برگزاری همایش بافت کلاه زمستانی کرد که در این راستا 300 کلاه زمستانی توسط بانوان همدانی بافته و به جبهه مقاومت ارسال شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان