آخرین اخبار

21. آذر 1395 - 23:46   |   کد مطلب: 25724
‌جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان- همدان
عبادی: همدان ۵ سال دیگر میزان جشنواره تئاتر کودک است
مدیرکل ارشاد استان همدان با بیان اینکه میزبانی از جشنواره تئاتر کودک برای پنج سال دیگر هم به همدان داده شده است گفت: ارشاد همدان هیچ‌گونه بدهی از جشنواره‌های گذشته ندارد.

به گزارش رودآور؛ فاضل عبادی در گفت‌‌‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: جشنواره تئاتر کودک امسال با وجود مشکلات مالی و کمبود اعتبارات برای بیست و سومین بار برگزار می‌شود و امسال در حاشی برگزاری آن جشن صد سالگی تئاتر را نیز در برنامه داریم.

وی تصریح کرد: تمام هزینه‌های جشنواره‌های گذشته پرداخته شده و اینکه عنوان می‌شود هنوز بخشی از هزینه‌ها از جمله هزین اقامت مهمان‌ها در هتل محل اقامتشان پرداخت نشده درست نیست.

مدیرکل ارشاد استان همدان با بیان اینکه در این دوره از جشنواره بیش از 400 میهمان داخلی و خارجی برای دیدن نمایش‌ها به همدان می‌آیند، تاکید کرد: جشنواره امسال در 10 بخش برگزار می‌شود که تنها در پنج بخش از آن رقابتی است بر این اساس 60 عنوان جایزه برای برگزیدگان جشنواره بیست و سوم در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امسال با بخش‌های متنوعی در حال اجرا است که از جمله آن جشن صد سالگی تئاتر، بزرگداشت استاد فیاضی، جشن تولد هنرمند ارزشی تئاتر اصغر همت، برگزاری هشت عنوان کارگاه آموزشی نمایش در محل سینما کانون و رونمایی از 6 عنوان کتاب است.

عبادی گفت: در حاشیه این جشنواره دفتر نمایندگی «یونیما مبارک همدان» افتتاح شده است که امیدواریم گامی باشد در راستای تولیدات با کیفیت نمایش‌های عروسکی استان بر این اساس مدیریت یونیمای همدان نیر بر عهده «محسن پور‌قاسمی» از کارگردان‌ها و هنرمندان عرصه نمایش عروسکی در استان همدان است.

وی با اشاره به اینکه جشنوراه تئاتر کودک یک رویداد بزرگ در زمینه تئاتر حرفه‌ای برای کودکان است اظهار داشت: جشنواره تئاتر کودک یک رویداد اثر بخش در تئاتر کودک و نوجوان است که بر اساس مطالبه و علاقه‌مندی مردم همدان به میزبانی همدان از 21 تا 27 آذر ماه برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان