آخرین اخبار

22. آذر 1395 - 23:27   |   کد مطلب: 25738
امروز همزمان با شروع هفته وحدت بیست‌ و ‌سومین جشنواره تئاتر کودک‌ و‌ نوجوان در مجموعه شرکت‌های بین‌المللی همدان تا ساعاتی دیگر با حضور مسئولان، هنرمندان و میهمان‌های داخلی و خارجی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، بیست ‌و ‌سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان عصر امروز ساعت 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان به صورت رسمی افتتاح می‌شود و حضور برای عموم مردم آزاد است و در این ویژه برنامه بخش‌های مختلف و شادی برای کودکان و نوجوانان با اجرای هنرمندان حوزه کودک در نظر گرفته شده است.

امسال «عمو قناد» مجری ویژه برنامه مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است که به صورت مشترک با «حمید رضایی» از مجریان حوزه کودک که در بین بچه‌های همدان با نام «عمو حمید» شهرت پیدا کرده برنامه را اجرا می‌کنند.

از ساعات‌ آغازین صبح امروز سالن‌های نمایش نیز میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به هنر نمایش و تئاتر هستند که در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی با اجرای گروه‌های مختلف به اجرای نمایش می‌پردازند.

 

18 سالن به مدت 6 روز به اجرای نمایش‌های بیست ‌و ‌سومین جشنواره تئاتر کودک در 10 بخش و پنج بخش رقابتی اختصاص داده شده است و کودکان و علاقه‌مندان به حوزه نمایش می‌توانند در این ایام به دیدن تئاتر مورد علاقه خود بنشینند.

براساس جدول زمانبندی نمایش‌های راه‌ یافته به این دوره از جشنواره، نمایش‌ها تنها  یک نوبت به اجرا گذاشته می‌شوند به طوری که نمایش‌های صحنه‌ای در سه نوبت و در ساعات‌ 10، 15 و 17 در سالن‌ اصلی مجتمع آوینی، تئاتر شهر، سالن اصلی مجتمع بوعلی‌سینا، سالن پلاتوی مجتمع بوعلی‌سینا، پلاتوی عبادی، سالن فجر، سالن نمایش اداره کل ارشاد همدان و سالن مهدیه به اجرای عمومی گذاشته می‌شود.

در ایام برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، نمایش‌های خیابانی نیز در سه نوبت 15، 16 و 17 در محوطه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی توسط هنرمندان این بخش با حضور عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش تسنیم بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 21 تا 27 آذر ماه به دبیری شهرام کرمی و میزبانی همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان