آخرین اخبار

22. آذر 1395 - 23:30   |   کد مطلب: 25740
فرماندار ویژه ملایر از برگزاری هفته فرهنگی ملایر در دی ماه خبر داد و گفت: سعی شده در این هفته بیشتر به اقدامات فرهنگی، شناسایی و معرفی بزرگان، نخبگان و اقدامات فرهنگی شهرستان پرداخته شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از ملایر، بعد از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر با تأکید بر توجه همه جانبه در مسائل فرهنگی اظهار داشت: اگر بتوانیم مشکلات فرهنگی را در سطح جامعه کاهش دهیم قطعا در زمینه کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موفق خواهیم بود.

عبدالعظیم رضایی از برگزاری هفته فرهنگی ملایر در دی ماه خبر داد و افزود: سعی شده در این هفته بیشتر به  اقدامات فرهنگی، شناسایی و معرفی بزرگان، نخبگان و اقدامات فرهنگی شهرستان پرداخته شود.

وی گفت: برنامه‌های هفته فرهنگی ملایر از 18 تا 23 دی ماه در شهر و روستاهای مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی ضمن تاکید به برگزاری هر چه باشکوه تر این هفته فرهنگی با همکاری همه ارگان‌ها و ادارات شهرستان تصریح کرد: برگزاری این هفته فرهنگی رشد و توسعه فرهنگی شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برای تحقق حاکمیت دینی و اخلاق انجام شده است، بیان کرد: در حال حاضر زیبنده این نظام نیست که از فرهنگ ناب فاصله بگیرد.

وی با تأکید بر فرهنگی بودن شهرستان ملایر افزود: برنامه‌های هفته فرهنگی از قبل پیش بینی شده و این هفته از 18 دی ماه و همزمان با ولادت امام حسن عسگری(ع) در شهر و روستا های شهرستان برگزار می‌شود.

امام جمعه ملایر: هفته فرهنگی ملایر در دی‌ماه امسال برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدباقر امام جمعه ملایر نیز گفت: برقراری همه مسئولان باید در راستای ترویج فرهنگ تلاش کنند چرا که ارزش حیاتی دارد.

وی افزود: یکی را از راهکارهای اساسی در راستای مقابله با معضلات و مشکلات اجتماعی ترویج فرهنگ نماز است.

امام جمعه ملایر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه توجه به ترویج فرهنگ نماز در جامعه اظهار داشت: توجه به ترویج و گسترش فرهنگ نماز مهمترین رسالت مسئولان است.

وی ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و طاغوت را از آثار و نتایج فرهنگ نماز برشمرد و به مسئولان در راستای توجه به نهادینه کردن این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه و به ویژه بین نسل جوان تأکید کرد.

برقراری زندگی واقعی و معنوی را در گرو فرهنگ نماز دانست و افزود: اگر امروز در جامعه اسلامی تعداد افراد بی‌نماز افزایش یافته لذا ضروری است به رفتار، گفتار و کردار خودمان مراجعه کنیم و دلیل را جویا باشیم.

وی اعتیاد را مهمترین عامل افزایش طلاق در جامعه دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولان و برخورد جدی با متخلفان در این زمینه شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان