آخرین اخبار

23. آذر 1395 - 23:52   |   کد مطلب: 25747
مسئول آتش‌نشانی نهاوند گفت: بامداد امروز انفجار مهیب گاز، یک واحد آپارتمانی در نهاوند را تخریب و صاحب آن را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش رودآور؛ محمدعلی زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: حدود ساعت دو بامداد امروز پس از دریافت گزارشی مبنی بر انفجار مهیب در یک واحد آپارتمانی واقع در خیابان فرمانداری بلافاصله دو دستگاه آتش‌نشانی و آمبولانس 115 به محل انفجار اعزام شدند.

وی افزود: بر اثر این حادثه تنها مصدوم این انفجار که یک مرد 28 سال بود، توسط نیروهای اورژانس و امدادی به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شد.

مسئول آتش‌نشانی نهاوند گفت: مصدوم این حادثه به‌‌شدت دچار سوختگی اندام‌ها شده بود و سریعاً تحت نظر قرار گرفته و با تلاش آتش‌نشانان بلافاصله آتش‌سوزی مهار شد چون ممکن بود به دلیل سرایت به سایر واحدها سبب حادثه بزرگی شود.

وی اظهار داشت: این حادثه به دلیل نشت گاز خانگی یک‌ منزل مسکونی در مجتمع صدار نهاوند رخ داد و سبب وحشت ساکنان این مجتمع شد که با حضور به‌موقع آتش‌نشانی و فوریت‌های پزشکی و سایر نیروهای امدادی مهار شد.

زمانیان بیان کرد: این مجتمع مسکونی دارای چهار طبقه است که در هر طبقه سه واحد مسکونی قرار دارد و بیش از 30 نفر در آن سکونت دارند که به‌ محض اطلاع از وقوع این حادثه کارشناسان شرکت گاز، برق و پلیس 110 برای بررسی بیشتر به محل اعزام شدند.

وی عنوان: در این حادثه دو واحد مسکونی طبقه سوم تخریب شدند و شیشه‌های چندین واحد مسکونی دیگر شکسته و دیوارهای آن‌ها ترک برداشته است که دلیل حادثه نشت گاز اعلام شده است.

مسئول آتش‌نشانی نهاوند افزود: این دومین مورد از انفجار واحدهای مسکونی در شهرستان نهاوند است که بر اثر نشت گاز اتفاق می‌افتد چون چندی پیش نیز در روستای سرخکند نهاوند براثر نشتی و انفجار یک واحد مسکونی ویران و سه نفر روانه بیمارستان شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان