آخرین اخبار

30. آذر 1395 - 15:49   |   کد مطلب: 25788
رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان گفت: چندين فرهنگسرا از جمله فرهنگسراي «كوي محمديه»، فرهنگسراي «نورمحال» و فرهنگسراي «ولايت خضر» بهمن ماه در سطح شهر همدان افتتاح خواهد شد.

به گزارش رودآور ؛ رضا غلامی‌خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه در ایام ماه بهمن و دهه فجر چندین فرهنگسرا در سطح شهر همدان افتتاح می‌شود،‌ اظهار کرد: افتتاح فرهنگسرای «کوی محمدیه»، فرهنگسرای «نورمحال» و فرهنگسرای «ولایت خضر» از جمله  فرهنگسرا‌هاست.

وی به مشخصات فرهنگسرای «کوی محمدیه» اشاره کرد و گفت: این فرهنگسرا در زمینی به متراژ 203 متر مربع و زیربنای 812 متر مربع در  چهار طبقه در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه فرهنگسرای «نور محال» (موزه هنری) واقع در پارک پرواز همدان نیز در بهمن ماه افتتاح می‌شود، به آمادگی فرهنگسرای «ولایت خضر» برای راه‌اندازی پرداخت و افزود: این فرهنگسرا در زمینی به مساحت 5 هزار و 800 متر و زیربنای 2 هزار و 160 متر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای «ولایت خضر» در چهار فاز به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: فاز اول در 4.5 طبقه فرهنگسراست و چمن  مصنوعی در فاز دوم و دریافت اعتبار ملی راه‌اندازی می‌شود.

غلامی‌خجسته با بیان اینکه فاز سوم و چهارم فرهنگسرای «ولایت خضر» شامل سالن کشتی و زورخانه است که بودجه فاز چهارم در بودجه 96 تعریف می‌شود، اظهار کرد: مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی نیز بهمن ماه در سه فاز در زمینی به متراژ 11 هزار متر مربع افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه فاز اول مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی شامل سالن آمفی‌تئاتر،‌ سالن غذاخوری،‌ نمازخانه، سالن کتابخوان و سالن  برگزاری نمایشگاه است، ‌گفت: فاز دوم نیز شامل گنبد و سالن است که کار کارشناسی آن در دست انجام است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه پارکینگ مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی در فاز سوم قرار دارد، تصریح کرد: شورای دوم پیش‌بینی این مهم را نکرده بود و به جد پیگیر این مسئله هستیم.

وی با بیان اینکه شهردار دستور تهیه زمین برای احداث پارکینگ مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی را داده و مقدمات کار نیز توسط شهردار منطقه یک انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های دیگری نیز در دستور کار است که به مرور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان