آخرین اخبار

30. آذر 1395 - 8:00   |   کد مطلب: 25795
متصدي دريافت و جمع‌آوري وجوه پویش "بانیان مهر" در همدان گفت: يكي از زندانيان جرائم غيرعمد در همدان با جمع‌آوري كمك يك ميليون و 140 هزار توماني اين پويش خودجوش دانشجويي فردا آزاد خواهد شد.

به گزارش رودآور به نقل ازخبرگزاری فارس، پویشی با عنوان پویش "بانیان مهر" توسط دانشجویان دانشگاه بوعلی در همدان به منظور انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و خودجوش دانشجویی شکل گرفته که نخستین فعالیت این پویش نیز نتیجه‌ قابل قبولی را در آزادی یکی از زندانیان غیر عمد در بر داشت.

 به منظور آگاهی از فعالیت این پویش خبرنگار فارس گفت‌و‌گویی با متصدی دریافت و جمع‌آوری وجوه پویش"بانیان مهر" همدان ترتیب داد.

صالح آئینی با بیان اینکه حرکت کاملاً خودجوش و دانشجویی پویش "بانیان مهر" با موفقیت آغاز به کار کرده است، گفت: دو هفته از زمان آغاز به فعالیت این پویش می‌گذرد و نخستین اقدام آن نیز با موفقیت انجام شد.

وی وی‍ژگی پویش را شفاف‌سازی دانست و اظهار کرد: ارائه رسید در قبال دریافت وجه از جمله شفاف‌سازی‌ها در پویش "بانیان مهر" است  و با شروع خوبی که در آغاز راه داشتیم فعالیت‌ها را در حوزه‌های دیگر نیز گسترش خواهیم داد.

متصدی دریافت و جمع‌آوری وجوه پویش"بانیان مهر" همدان با بیان اینکه: این پویش خودجوش دانشجویی زیر نظر هیچ تشکل خاصی فعالیت  نمی‌کند و کاملاً مستقل است؛ بیان کرد: نخستین اقدام پویش جمع‌آوری وجوه به منظور آزادسازی یکی از زندانیان جرایم غیر عمد بود که خوشبختانه به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه فرد دربند برای 4 میلیون تومان در زندان به سر می‌برد، یادآور شد: در نیم ساعت اول اعلام جمع‌آوری مبلغ برای کمک به این زندانی 700 هزار تومان جمع‌آوری شد و طی 12 روز، این مبلغ به یک میلیون و 1400 هزار تومان رسید.

آئینی با تأکید بر اینکه فرد مورد نظر فردا از زندان آزاد شده و شب یلدا را در کنار خانواده خواهد بود، تصریح کرد: هماهنگی لازم با ستاد دیه صورت گرفته است و با پرداخت یک میلیون و 140 هزار تومان وجه جمع‌آوری شده مابقی مبلغ دیه از محل ستاد دیه تأمین خواهد شد.

وی یادآور شد: فعالیت‌های پویش محدود به حوزه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد نیست و کمک به افراد مستمند و دیگر فعالیت‌های خیرخواهانه و انسا‌ن‌دوستانه نیز در حوزه فعالیت آن خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان