آخرین اخبار

2. دى 1395 - 0:09   |   کد مطلب: 25800
دبير شبکه ملي ايثار و شهادت با بیان اینکه خیانت به بیت المال خیانت به مردم است، گفت: چگونه برخی مسئولان از کسانی که بیت المال را برده اند به عنوان ذخایر انقلاب یاد می کنند و جانبازان ما را که هر روز از درد به خود می پیچند را کنار گذاشته اند؟ این حقوق های نجومی کمر ملت را می شکند.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حجت الاسلام حسین جوشقانی» شامگاه روز گذشته در یادواره شهدای پایین محله، با بیان اینکه هر کسی که با خدا معامله کند، خدا در همه احوال نجاتگر اوست، گفت: رزمندگان و شهدای ما در عملیات های بزرگی همچون کربلای 4 تنها به خدا اتکا داشتند و در برابر تمام جبهه کفر که سلاح های آنان توسط امریکا، آلمان، انگلیس و بسیاری دیگر از کشورهای غربی تأمین می شد ایستادگی کردند.

وی اظهار کرد: این خدا بود که ملت ما را در انقلاب یاری کرد و همین ایمان مردم، امریکا را در نظر آنان پوشالی و پوچ معرفی کرد و به همین دلیل می بینیم زمانی که خدامحوری باشد، خدا هم به یاری ملت می آید که نمونه آن را در زمین گیر شدن امریکایی ها در صحرای طبس شاهد بودیم.

دبير شبکه ملي ايثار و شهادت افزود: این همان روحیه خداباوری است که یک جوان 13 ساله را مجذوب می کند تا در برابر دنیای کفر در دفاع مقدس بایستد، یا جبهه مقاومت را قدرت می بخشد تا جنگ 22 روزه غزه  یا 33 روز لبنان به نفع حق به پایان برسانند و باید گفت این ها همه با دستان خالی ایستادگی کردند.

حجت الاسلام جوشقانی گفت: امروز می بینیم کسانی که به غیر خدا دل بسته اند و این گونه واداده اند، تصور می کنند که توسعه کشور در ارتباط با امریکا شکل می گیرد در حالی که نمی دانند پیشرفت با تکیه بر نیرو و توانمندی های داخلی به دست می آید.

وی با بیان اینکه برخی ها می گویند که امام اواخر با مرگ بر امریکا مخالف بود، تأکید کرد: چطور می شود سخنان، وصیت نامه و همه کتاب های امام همه و همه متکی بر روحیه استکبارستیزی است و دنیا ایشان را با روحیه استکبارستیزی اش می شناسند، حال بیاییم این روحیه استکبارستیزی را فراموش کنیم و حرف هایی بزنیم که واقعیت ندارد.

دبير شبکه ملي ايثار و شهادت در ادامه با اشاره به اینکه دشمن نفوذ را از داخل خانه ها و با ماهواره آغاز کرده است، گفت: چگونه می شود که دنیای کفر از همه لحاظ کشور ما را تحریم کرده است اما شبکه های ماهواره ای خود را که تحت سطله صهیونیست ها بوده را به روی ما باز کرده اند؟! این ها همه نشان دهنده آن است که دشمن با نشانه گرفتن ولایت فقیه و بنیان خانواده ها برای نابودی انقلاب و اسلام نقشه های بسیار کشیده اند.

حجت الاسلام جوشقانی تصریح کرد: زمانی که خانواده ها به انحراف کشیده شوند، بصیرت در جامعه کمرنگ می شود و روحیه حق مداری هم کمرنگتر.

وی عنوان کرد: در فتنه سال 88  اگر بصیرت افزایی، توطئه شناسی و رهنمودهای رهبری نبود انقلاب ما در آن هشت ماه جنگ نرم به شکست می انجامید.

 

دبير شبکه ملي ايثار و شهادت ولایت فقیه را رکن اساسی و اصول پایداری کشور دانست و گفت: انقلاب هایی همچون الجزایر و مصر به دلیل نداشتن رهبری مقتدر به شکست انجامیدند اما انقلاب ما بر پایه ولایت فقیه استوار شده است و گرنه هشت ماه فتنه 88 که هر روزش یک انقلاب را درهم می پیچید می بایست کشور را به نابودی بکشاند که به یاری خدا و راهبری مدبرانه رهبر انقلاب و بصیرت مردم این گونه نشد.

حجت الاسلام جوشقانی همچنین گفت: ژاپنی که مدعی قدرت است بدون اجازه امریکا حتی نمی تواند یک مانور رزمی ساده برگزار کند، در حالی که جمهوری اسلامی ایران رزمایش های بزرگی برگزار می کند و اقتدار خود را به نمایش می گذارد و این ها جز با تکیه بر نیروی ایمان به دست نمی آید.

حجت الاسلام جوشقانی در ادامه با بیان اینکه خیانت به بیت المال خیانت به مردم است، گفت: چگونه برخی مسئولان از کسانی که بیت المال را برده اند به عنوان ذخایر انقلاب یاد می کنند و جانبازان ما را که هر روز از درد به خود می پیچند کنار گذاشته اند؟ این حقوق های نجومی کمر ملت را می شکند.

فاطمه زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان