آخرین اخبار

5. دى 1395 - 3:42   |   کد مطلب: 25872
نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی از 5 تا 10 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش رودآور به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان و به نقل از حسین الماسی مدیر عامل شرکت مذکور: با توجه به استقبال خوب و درخواست های مکرر هم استانی های همدانی، هم چنین تلاش برای پاسخگویی به تنوع درخواست ها و به مدت 6 روز از ساعت 3 عصر تا 8 شب میزبان بازدیدکنندگان در نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر خواهیم بود.

وی گفت: تعداد 68 واحد در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه به  ارائه محصولات خود می پردازند.

عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: در مجموع از 7 استان تهران – البرز – مرکزی – قم – قزوین – اصفهان و همدان در فضایی به مساحت 5 هزار و 500 متر مربع حضور خواهند داشت.

الماسی عمده اقلام مورد ارائه را شامل: انواع مبلمان های راحتی – استیل – کلاسیک – تخت خوابشو – غذا خوری – سرویس خواب – لوستر – چراغ های تزئینی – آباژور – ویترین – آینه و شمعدان – بوفه – کنسول و کالای خواب دانست.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، یکی از اساسی ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه در نیمه دوم سال را حمایت از فعالان اقتصادی در صنعت مبلمان دانست.

وی گفت: نمایشگاه برای رفاه حال بازدید کنندگان؛ در روز آخر برگزاری این دوره از نمایشگاه که در نیمه دوم سال می باشد؛ بصورت یکسره و از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان