آخرین اخبار

9. دى 1395 - 8:43   |   کد مطلب: 25903
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 به دنبال فلج کردن مردم بود، گفت: حماسه عظیم مردم در 9دی سال 88، خاموش کننده آتش توطئه جریان نفوذی بود.

«سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با گرامیداشت روز 9دی؛ روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت، گفت: در حوادث تلخ فتنه سال 88، عده ای وقیحانه در نهایت وقاحت به دشمن گرا دادند و گفتند که آشوب در درون کشور با ما، فشار و تحریم از طرف شما، تا بدین ترتیب مردم را فلج کنند و این نظام را به مرحله براندازی برسانند.

وی اظهار کرد: اما شاهد هستیم که مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با هوشیاری تمام در 9 دی سال 88 پا به میدان گذاشتند و با حضور ولایتمدارانه خود نقشه های شوم خائنان داخلی و دشمنان خارجی را نابود کردند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: این حضور حماسی مردم که با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت شکل گرفت دشمنان اسلام و انقلاب را از دست درازی به کشور ما ناامید کرد.

سعیدی عنوان کرد: راز ماندگاری و عظمت 9 دی ولایتمداری و بصیرت مردم است که همیشه و همه جا با پشتیبانی از ولایت فقیه، از دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت کرده اند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردمی در حماسه عظیم 9دی با به هم ریختن محاسبات دشمن، دلگرمی ملت ایران، امت های اسلامی و آزادیخواه جهان را رقم زد و به خوبی نشان داد ملتی که پایبند به اعتقادات خود باشد با هیچ توطئه ای از سوی جریان نفوذی هم زمین نمی خورد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان