آخرین اخبار

15. دى 1395 - 21:19   |   کد مطلب: 26011
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان:
دومین اردوی هیمالیانوردی در همدان برگزار مي‌شود
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از برگزاری دومین دوره آموزشی هیمالیانوردی در همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ علیرضا گوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دومین اردوی آموزشی هیمالیانوردی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان جمعه 17دی ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری این اردوها در راستای انتقال تجربیات هیمالیانوردان استان به نسل جدید و تربیت کوهنوردان آینده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اولین اردوی آموزشی هیمالیانوردی 19 آذرماه با حضور 20 نفر از کوهنوردان همدان انجام شد افزود: اردوهای آموزشی هیمالیانوردی با برنامه‌ریزی کمیته هیمالیانوردی برگزار می شود.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان ادامه داد: مسئولیت اردوهای آموزشی هیمالیانوردی را جلال چشمه قصابانی و مسئولیت اردوهای هیمالیانوردی بانوان را رضوان سلماسی به عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان کوهنوردان نامی و هیمالیانوردان بزرگی را به کشور تقدیم کرده و این استان پیشتاز در ورزش کوهنوردی است، افزود: برگزاری این اردوها می‌تواند در افزایش سطح علمی و تجربی کوهنوردان استان مسمر ثمر باشد.

گوهری تصریح کرد: اردوهای آموزش هیمالیانوردی با برنامه‌ریزی دقیق کمیته هیمالیانوردی برگزار می‌شود و تداوم این اردوها می‌تواند استعدادهای این ورزش را به منصه ظهور بگذارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان