آخرین اخبار

15. دى 1395 - 21:24   |   کد مطلب: 26014
مجمع انتخابات هیأت تنیس روی‌ میز استان همدان فردا برگزار می‌شود و چهار کاندیدا برای ریاست در این ورزش با هم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، این روزها تمام ورزش استان در شور انتخابات هیأت‌های کشتی و فوتبال قرار گرفته و تقریباً همه رویدادهای ورزشی استان تحت شعاع این دو مجمع قرار گرفته است.

اما فردا در سکوت کامل خبری، مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی‌ میز استان همدان برگزار خواهد شد، که از نکات قابل توجه آن، حضور همزمان دو مدیر عالیرتبه دولتی در استان همدان، برای تصدی صندلی ریاست این هیأت هستند.

هیأت تنیس روی میز استان همدان یا همان پینگ پنگ در دو دوره گذشته خود، دو رئیس از جنس دولتی به خود دیده است و از شواهد پیداست که برای سومین بار یک مدیر دولتی دیگر بر مسند کار خواهد نشست.

ورود مدیران دولتی به هیأت‌های ورزشی فرصت است یا تهدید؟ که بحث پیرامون خودش را می‌طلبد اما در هیأت تنیس روی‌ میز تجربه نشان داده که در دو دوره گذشته این ورزش در استان همدان کمی پیشرفت کرده است.

خسرو سامری، رئیس سابق سازمان صنایع و معادن استان و محسن افروخته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری همدان روسای قبلی پینگ‌پنگ استان همدان بوده‌اند.

حال برای مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی‌ میز استان همدان، چهار کاندیدا به دنبال آزمایش بخت خود هستند اما نکته قابل توجه آن حضور همزمان دو مدیر عالی رتبه دولتی در استان است که در برگزاری مجامع هیأت‌های ورزشی استان بی‌سابقه بوده است.

سیدهادی حسینی‌بیدار (مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان) و محسن افروخته (مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری) دو کاندیدای دولتی هستند که در کنار رضا تعیشی و محمدرضا کفاشیان از فعالان این رشته در همدان، برای رسیدن به صندلی هیأت تنیس روی‌ میز با هم رقابت خواهند کرد.

هرچند شنیده‌ها حاکی از آن دارد که به احتمال بسیار زیاد یکی از دو مدیر دولتی حاضر در این انتخابات، به نفع دیگری کنار خواهد کشید تا همچنان صندلی ریاست هیأت تنیس روی‌ میز استان همدان برای چهار سال دیگر در اختیار دولتی‌ها باشد.

این مجمع فردا پنج‌شنبه در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور با ریاست مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی‌ میز کشور برگزار خواهد شد.

همچنین رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز به عنوان نایب رئیس در این مجمع حضور دارد و اعضای مجمع با 15 رأی خود، رئیس جدید تنیس‌ روی‌ میز استان را برای چهار سال آینده انتخاب خواهند کرد.

گفتنی است تا پایان امسال تکلیف ریاست چهار هیأت ورزشی دیگر نیز مشخص خواهد شد که پرحاشیه‌ترین و محبوب‌ترین هیأت‌های ورزشی استان، فوتبال و کشتی نیز رئیس جدید خود را خواهند شناخت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان