آخرین اخبار

16. دى 1395 - 20:12   |   کد مطلب: 26044
ابقاي مدیر عامل صندوق کارآفرینی و امید همدان در ریاست هیأت تنيس روي ميز
« افروخته» راکت به دست ماند
محسن افروخته در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس‌ روی‌میز استان همدان به کسب حداکثر آراء بار دیگر به عنوان رئیس این هیأت معرفی شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی‌ میز استان همدان ظهر امروز به ریاست رئیس این فدراسیون برگزار شد تا تکلیف رئیس چهار سال آینده آن مشخص شود.

سیدهادی حسینی‌بیدار (مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان) و محسن افروخته (مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید) در کنار رضا تعیشی و محمدرضا کفاشیان از فعالان این رشته در همدان، برای رسیدن به صندلی هیأت تنیس روی‌ میز باهم رقابت داشتند.

این مجمع در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور با ریاست مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی‌ میز کشور و نایب رئیس رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

اما قبل از شروع مجمع، طبق پیش‌بینی‌های انجام شده ابتدا سیدهادی حسینی‌بیدار (مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان) انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کرد تا مشخص شود که مهره‌چینی سیاست در ورزش دوباره در حال شکل گیری است.

در ادامه رضا تعیشی نیز به نفع محسن افروخته کنار کشید تا دوباره همان آش و کاسه انتخابات تک یا دو کاندیداتوری در مجامع ورزشی همدان تداوم بخشد.

در نهایت احتمالات به واقعیت رسید و بار دیگر محسن افروخته (مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید) بار دیگر برای چهار سال آینده به عنوان رئیس جدید هیأت تنیس روی‌میز انتخاب شد.

محسن افروخته در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی‎میز استان همدان از 17 رأی موخوذه 16 رأی را از آن خود کرد.

با این انتخاب همچنان حضور سیاسیون در ورزش تدام دارد و مشخص نیست چه وقت ورزشی‌ها می‌توانند برای خود تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان