آخرین اخبار

20. دى 1395 - 16:39   |   کد مطلب: 26114
مسؤول گروه‌هاي جهادي بسيج دانشجويي همدان اعلام كرد
آمادگي جهادگران بسيج دانشجويي براي بازسازي خانه «حاج‌علي»
مسؤول گروه‌هاي جهادي بسيج دانشجويي استان همدان گفت: جهادگران بسيج دانشجويي براي بازسازي خانه‌ «حاج‌علي» آمادگي كامل دارند تا در اسرع وقت اين كار را آغاز كنند.

به گزارش رودآور ؛ حسین عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:‌ جهادگران بسیج دانشجویی در فواصل دوره‌های تحصیلی مانند تابستان، عید نوروز و تعطیلات بین دو ترم، به فعالیت‌های عمرانی و ساخت‌وساز در راستای محرومیت‌زدایی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه جهادگران بسیج دانشجویی در طول ایام سال تحصیلی نیز دغدغه فعالیت‌هایی چون تهیه بسته غذایی و البسه گرم برای نیازمندان را داشتند، افزود: تیم جهادی دانشگاه با دیدن گزارش شرح حال زندگی حاجعلی در خبرگزاری فارس آمادگی دارند تا خانه او را به طور کامل بازسازی کرده و برق کشی، لوله‌کشی گاز و آب را نیز به طور کامل انجام دهند.

مسؤول گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه در بسیج دانشجویی اینگونه اقدامات مسبوق به سابقه است، تصریح کرد:‌ نهضت خدمت‌رسانی صادقانه در گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در راستای امیدبخشی و ایجاد انگیزه برای اقشار محروم  همواره ساری و جاری است و برای رفع محرومیت‌ها در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه دستگا‌ه‌های متولی در حوزه رفع محرومیت‌ها به خوبی ورود کرده‌اند، ادامه داد:‌ ما نیز حاضر هستیم در اسرع وقت کار بازسازی و ساخت خانه «حاج‌علی» در منطقه خضر را آغاز کنیم.

«حاج‌علی مرادی» بدون کوچکترین امکانات و در خانه‌ای با نامناسب و پر از زباله زندگی می‌کرد که بعد از انتشار وضعیت او در خبرگزاری فارس، نسبت به رسیدگی به وضع زندگی‌اش از سوی مردم و برخی از مسوولان اعلام آمادگی شد.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان