آخرین اخبار

22. دى 1395 - 21:00   |   کد مطلب: 26150
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر:
«تاراج دل» در ملایر چاپ شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از چاپ و رونمایی مجموعه اشعار «تاراج دل» به نویسندگی محمدحسین غزاله در ملایر خبر داد.

به گزارش رودآور؛ غلامرضا جمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی ملایر اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی مد نظر قرار گرفته بود که با توجه به درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برخی از این برنامه‌ها اجرا نمی‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته فرهنگی ملایر دو کتاب تازه منتشر شده «شکوائیه» و «تاراج دل» توسط نویسندگان ملایری چاپ و رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: این اداره در برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی به عنوان متولی فرهنگ و هنر اهتمام داشت و سایر ادارات و دستگاه‌ها در این زمینه همکاری و مشارکت منسجمی داشتند.

وی از برگزاری عصر شعر با حضور شاعران و پیشکسوتان این حوزه در دومین روز هفته فرهنگی ملایر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر خبر داد.

جمالی‌زاده در پایان سخنانش از برگزاری راهپیمایی «نه به اعتیاد» در این شهرستان خبر داد و گفت: در این هفته با برگزاری این همایش بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌ها حضور داشتند و این مهم برای فرهنگسازی در زمینه دوری از اعتیاد اثرگذار است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان