آخرین اخبار

22. دى 1395 - 21:03   |   کد مطلب: 26152
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان از اعزام تیم قویترین مردان استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش رودآور؛ مرتضی خدابنده‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اعزام تیم قویترین مردان از استان به مسابقات کشوری، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور در بخش قویترین مردان به میزبانی شهرستان قائن استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات به مدت سه روز از 28 دی‌ ماه سال جاری آغاز خواهد که تیم چهارنفره استان همدان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان بیام کرد: این تیم مربیرگی سیاوش برفان قهرمان ارزنده این رشته و افتخار بدنسازی استان راهی این مسابقات خواهد شد که رضا قیطاسی، جمشید حفظی، جلیل عبدالهی و میثم بیاتی ورزشکاران آن هستند.

وی از برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان خبر داد و افزود: این مسابقات اوایل بهمن‎ماه به میزبانی شهرستان همدان برگزار خواهد شد.

خدابنده‌لو تأکید کرد: این مسابقات حکم انتخابی مسابقات کشوری را خواهد داشت و نفرات برتر به اردوی تیم استان دعوت خواهند شد.

وی با قدردانی از شهرستان‌های فعال، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های کبودراهنگ، فامنین، رزن، اسدآباد، ملایر، نهاوند و تویسرکان در این رشته فعال هستند و از بازوان قدرتمند هیأت استان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان