آخرین اخبار

24. دى 1395 - 19:26   |   کد مطلب: 26181
رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان:
مسابقه شطرنج سریع هفتگی همدان برگزار شد
رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان گفت: مسابقه شطرنج سریع هفتگی همدان ویژه هفته چهارم دی‌ماه در خانه شطرنج همدان برگزار شد.

به گزارش ؛ احمدعلی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات شطرنج سریع هفتگی همدان اظهار داشت: مسابقه شطرنج سریع هفتگی همدان ویژه هفته چهارم دی‌ماه، با شرکت ۴۷ نفر در ۷ دور، در محل هیئت شطرنج همدان برگزار شد.

وی افزود: در پایان مسابقات این هفته، امیرعلی دلاوری با کسب ۶ امتیاز برای چهارمین هفته متوالی به مقام قهرمانی رسید.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات گفت: سینا کوروند با ۶ و ساسان علی بابایی با ۵.۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و محمدرضا ولدی و یاشار موحدی با ۵ امتیاز، چهارم و پنجم شدند.

بابایی خاطرنشان کرد: همچنین داوود عقیلی مفید و پارمیدا قزاقی به ترتیب عنوان بهترین بازیکن رده سنی و بهترین بازیکن بانوان را کسب کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج خانوادگی در همدان بیان کرد: مسابقات خانوادگی شطرنج به‌منظور ایجاد شورونشاط و تقویت استقبال خانواده‌ها از این رشته ورزشی در همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان عنوان کرد: در این مسابقات پدر و پسر، مادر و دختر و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها با یکدیگر رقابت خواهند.

بابایی بابیان اینکه شناسایی استعدادها از وظایف هیئت‌های ورزشی است، گفت: خانواده‌ها نیز باید برای رسیدن به این مهم پای‌کار بیایند که در این راستا خط‌مشی و مسیر را برای خانواده‌ها فراهم می‌کنیم تا به‌راحتی فرزندان خود را در کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان