آخرین اخبار

26. دى 1395 - 22:58   |   کد مطلب: 26216
استاد مركز تخصصي نماز استان قم با بيان اينكه فضاي مجازي روز به روز در حال مسموم شدن است، گفت: سالانه 420 ميليون صفحه مستهجن در حال اضافه شدن است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام حسین شریفی ظهر امروز در همایش ائمه جماعات شهرستان همدان با بیان اینکه جامعه ما راه گم کرده است و درتاریکی است، اظهار کرد: تاریکی جهل و نادانی و تاریکی شهوات در جامعه در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین تلاش‌های دشمن پر کردن اوقات فراغت جوانان کشور است، افزود: زمانی که اوقات جوانان پر شد از خواندن نماز غافل خواهند شد.

استاد مرکز تخصصی نماز استان قم با بیان اینکه اگر به جوانان فرصت تفکر داده شود به سوی نماز سوق خواهند یافت، یادآور شد: رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود در سال جاری زنگ خطر در فضای مجازی را اعلام کردند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص اینکه فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است، ادامه داد: طبق آمار صیانت از خانواده قوه قضاییه آمار طلاق در 9 ماهه نخست سال 4.2 درصد افزایش داشته است.

استاد مرکز تخصصی نماز استان قم با بیان اینکه 17 درصد از طلاق‌های کشور به دلیل شبکه‌های مجازی است، تصریح کرد: فضای مجازی فضای جامعه را تاریک کرده و این باعث شده جوانان از نماز فاصله بگیرند.

حجت‌الاسلام شریفی با اشاره به اینکه 70 درصد ایرانی‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند، افزود: فضای مجازی آنقدر جوانان را مشغول کرده است که هیچ رغبتی برای خواندن نماز ندارند.

وی با بیان اینکه نباید به اسم کار فرهنگی در این فضا غرق شویم، بیان کرد: وظیفه همه روحانیون به عنوان پدران معنوی یک وظیفه ویژه است.

استاد مرکز تخصصی نماز استان قم با بیان اینکه فضای مجازی روز به روز در حال مسموم شدن است، خاطرنشان کرد: سالانه 420 میلیون صفحه مستهجن در حال اضافه شدن است.

حجت‌الاسلام شریفی با بیان اینکه 7 میلیون و 200 هزار جوان ایرانی عضو شبکه فیس‌بوک هستند، گفت: سفره‌ای که دشمن برای جوانان ما پهن کرده، سفرهای ناپاک است لذا فرهنگ نماز باید در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه اوج استفاده از اینترنت در کشور هفت شب تا 11 شب است و این یعنی فروپاشی خانواده، اظهار کرد: اگر به نماز پناه نبریم وضع جامعه روز به روز بدتر خواهدشد.

حجت‌الاسلام جواد حیدری‌راد، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان نیز با بیان اینکه روحانیون باید احکام حقوق مدنی را در ادارات بیان کنند، افزود: بیان احکام حقوقی در ادارات و مساجد کاهش پرونده‌های قضایی و مشکلات در این حوزه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان