آخرین اخبار

6. بهمن 1395 - 13:30   |   کد مطلب: 26405
رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان با بیان اینکه 170 ميهمان داخلی و خارجی امشب وارد همدان می‌شوند، گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاهی از آثار دیدنی همدان در هتل باباطاهر برپا شده است.

به گزارش رودآور؛ بهنام افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه همدان آماده برگزاری پیش‌تور کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری است، اظهار کرد: امشب میهمانان این کنوانسیون وارد همدان می‌شوند و فردا از نقاط دیدنی همدان بازدید خواهند داشت.

وی تصریح کرد: همدان در روزهای 6، 7 و 8 بهمن ماه 95 میزبان پیش‌تور هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017 با شعار «ایران، مردمانی مهربان با آغوشی باز، تاریخی کهن و پررمز و راز» است، خواهد بود.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان با تأکید بر اینکه تمام مراحل پیش‌بینی شده برای میزبانی بهتر و با کیفیت از میهمانان انجام شده است، گفت: نمایشگاه عکس آثار تاریخی و طبیعی همدان برپا شده تا میهمانان آثاری که به دلیل نبود وقت موفق به بازدید نمی‌شوند، در قالب عکس تماشا کنند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌ برای تبلیغات شهری انجام شده است، تصریح کرد: در بیش از چند نقطه 14 بنر تبلیغاتی نصب شده و تیم‌های اجرایی چندین بار مسیرهای گردشگری را بررسی کرده‌اند.

افتخاری با بیان اینکه میهمانان امشب به همدان وارد شده و فردا در قالب تور از همدان بازدید خواهند داشت، بیان کرد: در مجموع 170 راهنمای گردشگری داخلی و خارجی از 21 کشور جهان در همدان حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: نمایشگاهی از آثار صنایع‌دستی به همراه ورک‌شاپ‌هایی از آثار صنایع‌دستی برای آشنایی مهمانان برپا شده و همچنین دو نماد میراث معنوی شب یلدا و نوروز نیز در قالب نمایشگاهی در معرض دید گذاشته شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان