آخرین اخبار

7. بهمن 1395 - 10:22   |   کد مطلب: 26411
کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان گفت: با تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی با نفوذ سامانه جدید بارشی از بعدازظهر امروز پنج‌شنبه تا یکشنبه هفته آینده به‌تدریج بارش برف و باران در پیش خواهیم داشت.

«سید محمد میرمعینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با توجه به ورود سیستم بارشی جدید به تویسرکان از اواخر امشب، بارش ها به صورت برف آغاز می شود و به ویژه فردا جمعه، هشتم بهمن ماه بارش خوبی در پیش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بارش ها تا اواخر روز یکشنبه آینده به صورت متناوب ادامه دارد و در این روزها کاهش محسوس دما نخواهیم داشت، اظهار کرد: صبح روز دوشنبه، یازدهم بهمن ماه مردم این شهر با کاهش قابل توجه دما روبرو می شوند.

کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان، حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت گذشته را به ترتیب دو و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت آینده هم به ترتیب دو و 6 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

میرمعینی عنوان کرد: میزان بارش های سال زراعی جاری تاکنون 135.5 میلیمتر بوده است در حالی که سال گذشته در همین تاریخ مشابه جمع بارش ها 295.5 میلیمتر بود.

کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان تصریح کرد: بدین ترتیب میزان بارش ها در سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 54 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 24 درصد کاهش داشته است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان