آخرین اخبار

10. بهمن 1395 - 16:45   |   کد مطلب: 26479
جانشین انتظامی استان همدان خبرداد:
کشف محموله بزرگ البسه و پتوی قاچاق در همدان
جانشین انتظامی استان همدان از کشف تعداد ۶۹۴۶ ثوپ البسه و مقدار ۴۹۰ کیلوگرم پتوی خارجی به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.

به گزارش رودآور و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ فرامرز به گذر در تشریح جزئیات  این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستقر در ایستگاه بازرسی شهید زارعی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز به رانندگی فردی به هویت معلوم مشکوک شدند.

وی افزود: این کامیون حامل بار کاه بود و از شهرستان دیواندره به مقصد تهران در حال حرکت بود که پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی و بازدید به عمل آمده از خودرو توسط ماموران مشخص شد البسه و پتو خارجی در زیر بار کاه جاسازی شده است.

سرهنگ به گذر افزود: پس از مشاهده بار قاچاق در خودرو، راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به همراه کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال که در تخلیه و شمارش، تعداد ۶۹۴۶ ثوپ البسه و مقدار ۴۹۰ کیلو گرم پتوی خارجی به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

جانشین انتظامی استان همدان عنوان داشت: در این راستا از متهمان تحقیقات لازم صورت گرفت و اظهار داشتند کالاهای مکشوفه را از دیواندره برای انتقال به تهران بارگیری کرده اند.

وی گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید زارعی در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان