آخرین اخبار

14. بهمن 1395 - 13:19   |   کد مطلب: 26557
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اينكه در یکی از بانک‌ها 50 هزار میلیارد تومان پول مردم نیست، گفت: امروز جنگ ما اقتصادی بوده و مجروح اقتصادی زیادی وجود دارد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته ظهر امروز در مراسم روز بسیج مهندسین صنعت با بیان اینکه یکی از بزرگترین جشن‌های ما ایرانیان دهه فجر است، اظهار کرد: امام راحل استکبار جهانی را خوار و ذلیل کرد.

وی با بیان اینکه در زمان انقلاب مردم به‌ خوبی ورود کرده و انقلاب پیروز شد، افزود: بعد از انقلاب انواع فشارها، تحریم‌ها و تهدیدها علیه کشور انجام شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن توطئه‌های زیادی علیه ایران انجام داده است، بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی استکبار تمام توان خود را برای ریشه انقلاب گذاشت اما انقلاب قصد ریشه‌کن کردن استکبار را دارد و این کار را خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم در جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کردند، ادامه داد: امروز پیروزی انقلاب را به خاطر رشادت‌ها و شجاعت‌های مردم جشن می‌گیریم.

خجسته با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی با قدرت پیش می‌رود، تصریح کرد: تحریم‌ها خیلی سنگین بوده اما با این شرایط مردم ایستاده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب بیداری اسلامی بوده است، ادامه داد: اکنون امید تمام جهان به جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یکی از دستاوردهای نظام و انقلاب را امنیت دانست و بیان کرد: اکنون ایران یکی از امن‌ترین کشور جهان بوده و امنیت بزرگ‌ترین نعمت است.

وی با بیان اینکه 250 شبکه فارسی‌‌زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، افزود: سپاه و اطلاعات در ایران به‌ خوبی فعالیت کرده و بر همه‌ چیز اشراف دارند.

خجسته با اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی در اوج قدرت است اما به اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبری عمل نشده است، خاطرنشان کرد: باید متمرکز شده و روی پای خود بایستیم.

وی با اشاره به اینکه کالای قاچاق نباید وارد می‌شد زیرا تولید را فلج می‌کند، ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی حق مطلب ادا نشده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به‌گونه‌ای عمل نشده تا بتوان غیرممکن‌ها را ممکن کرد، ادامه داد: بسیجیانی که در جنگ غیر ممکن‌ها را ممکن کردند، باید به بحث اقتصاد مقاومتی ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز اقتصاد مقاومتی با بسیج می‌تواند عملی شود، تأکید کرد: مسؤولان نباید بترسند چرا که بسیج متعلق به یک گروه نیست.

خجسته با تأکید بر اینکه بسیج باید قدرتمند در بحث اقتصاد مقاومتی ورود کند، ادامه داد: باید تولید تقویت‌ شده و صادرات انجام شود و از واردات بی‌رویه جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ راهی جز اجرای اقتصاد مقاومتی وجود ندارد، اظهار کرد: جوانان ایرانی مبتکر، خلاق و پویا هستند به‌ نحوی‌ که آمریکا و اروپا قصد خرید نخبگان ما را دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه هر سال 150 نفر از نخبگان از کشور خارج می‌شود در حالی‌ که نباید این‌گونه باشد، بیان کرد: برنامه ششم توسعه راهکارهای عملیاتی خوبی دارد اما باید آن‌ها را عملیاتی کرد.

وی با اشاره به اینکه استاندار همدان در بحث تولید و صنعت خوب کارکرده و تجارب ارزنده‌ای دارد، تصریح کرد: استاندار باید بداند بازوی استان در تحول اقتصاد مقاومتی، بسیجی‌ها هستند.

خجسته با بیان اینکه امروز جنگ ما اقتصادی بوده و مجروح اقتصادی زیادی وجود دارد، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راه نجات اقتصاد کشور است.

وی در رابطه با مفاسد اقتصادی با اشاره به اینکه مفاسد اقتصادی در همه جای دنیا وجود دارد اما در ایران نباید باشد، ادامه داد: مفاسد اقتصادی همانند موریانه پایه‌های نظام را سست می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه یک شبکه فاسد اقتصادی ورود کرده و میلیاردها تومان پول بیت‌المال را غارت می‌کند، بیان کرد: باید مفاسد را به حداقل رساند که بر این اساس باید مقابله با شبکه‌های مفاسد اقتصادی قوی و هماهنگ پیش بروند.

وی با اشاره به اینکه در همدان یکی از مدیرانی که اختلاس کرده تعیین تکلیف شده و اکنون در زندان است، افزود: باید نظارت داشت که اختلاس‌های 3 هزار میلیاردی، 7 هزار میلیاردی و 12 هزار میلیاردی دیگر وجود نداشته باشد و مطالبه مردم هم برخورد با مفاسد اقتصادی است.

خجسته ادامه داد: بانک‌های خصوصی سرمایه مردم را نابود کرده‌اند به‌ نحوی‌ که به خارج از کشور برده‌ و مشخص نیست 1400 میلیارد تومان کجا رفته است؟!

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با فساد اقتصادی جور در نمی‌آید، افزود: فرد اختلاس کننده 12 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان به همراه همسر اول، همسر دوم، همسر سوم و وابستگان خود شبکه ایجاد کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه در یکی از بانک‌ها 50 هزار میلیارد پول مردم ناپدید شده است، گفت: برای احقاق اقتصاد مقاومتی باید با مفاسد اقتصادی در مجلس برخورد کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان