آخرین اخبار

14. بهمن 1395 - 21:00   |   کد مطلب: 26561
مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء(عج) با تأکید بر اینکه در جنگ امروز به حکمت، رفاقت و نیرو‌های حواله‌ای همچون شهید همدانی‌، شهید باکری و امثال این افراد نیاز است، گفت: بروید به دنبال نیرو‌ها و پول‌های حواله‌ای؛ نه اینکه منتظر تخصیص اعتبار باشید.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار حسین یکتا ظهر امروز در همایش «میعاد یاران 3» در همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در 19 آبان،‌ اظهار کرد: در حالی که جوانان و نوجوانان ما چیزی از شاه و دربار نمی‌دانند فیلم «معمای شاه» آنگونه که باید فساد شاه و دربار و وابستگی شاه را نشان نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه سرعت دنیا برزخی شده است و برای پیشرفت در تمام ابعاد باید تلاش دوچندان کرد، گفت: اگر ندوید و نرسید، می‌دوند به شما می‌رسند و از شما عبور می‌کنند.

مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با تأکید بر اینکه اخبار رسیده از همدان در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در قرارگاه خاتم‌الاوصیاء خوب است، بیان کرد: رده بسیار عالی همدان در بین سایر استان‌ها نشاندهنده این مهم است که همدانی‌ها متوجه شده‌اند کار در حوزه فرهنگی جدی است.

وی با مرور دیدار فعالان جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت ماه سال 92 افزود: رهبری در دیدار اخیر که چهار ساعت به طول انجامید در حالی که بغض گلوی ایشان را گرفته بود خطاب به فعالان جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی فرمودند «رابطه من و شما رابطه عاشقی است».

*رهبری نظر ویژه‌ای به موسسات خودجوش جبهه فرهنگی دارند

یکتا با بیان اینکه ولی خدا به افرادی که در موسسات خودجوش و جبهه فرهنگی که بدون ردیف و تخصیص اعتبار خالصانه فعالیت دارند ویژه نظر کرده است، تصریح کرد: وقتی توجه و ویژه بیشتر از سوی ولی خدا باشد تکلیف نیز بیشتر می‌شود.

وی به عمل و پیشروی حرفه‌ای دشمن اشاره کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم وضعیت را از بالای دکل انقلاب رصد کنیم می‌بینیم که دشمن به هم ریخته است و این به هم ریختگی حسب دو دلیل دستگاه سنت الهی و نگاه به رویکرد ولی خدا و شنیدن آنهاست.

مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء خاطرنشان کرد: دشمن بسیار خرج کرد اما 22 بهمن 57 تمام برنامه‌های آنها را به هم ریخت، بعد هم امید آنها به رحلت امام (ره) بود و پخت‌ و‌ پزهایی همچون بازرگان، ‌بنی صدر و منتظری یعنی همان افرادی که فتنه را در دامن ما گذاشتند نیز تدارک دیدند.

وی یادآور شد: با وجود برنامه‌ریزی‌های دشمن برای بعد از رحلت رهبر کبیر انقلاب خداوند با رحم به والدین شهدا، ‌همسران و فرزندان شهدا و ملت ایران، زمینه را طوری چید که امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) رهبر انقلاب اسلامی شدند.

یکتا به تأثیر قلب باخدا و نفوذ کلام و نگاه امام در شیخ زکزاکی و جذب 11 میلیون شیعه توسط او اشاره کرد و گفت: در کشمیر نیز دختران و پسران جوان بسیاری برای پیاده‌روی اربعین ثبت کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه سرپنجه‌های انقلاب تا آن طرف دنیا رفته و دشمن عصبی است، اظهار کرد: اسرائیل را ایجاد کردند که طرح نیل تا فرات را اجرا کنند، چه شد آن نیل تا فرات آنها؟

مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص نبودن اسرائیل تا 25 سال آینده،‌ افزود: حضرت آقا فرمودند تا 25 سال آینده اسرائیلی نخواهد بود اما نگفتند که شاید یک سال آینده این اتفاق بیافتد یا در زمانی کمتر از 25 سال! این یعنی اینکه اسرائیل را در تنگنا قرار دادن!

*رهبری می‌گویند بایستید و مقاومت کنید چراکه دشمن احساس می‌کند کارش تمام شده است

وی با تأکید بر اینکه خبرهایی در راه است،‌ خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که حضرت آقا می‌فرمایند بایستید و مقاومت کنید چرا که دشمن احساس می‌کند کارش تمام شده است.

یکتا با یادآوری این مهم که نام و یاد امام(ره) در تمام دنیا طنین‌انداز شده است، ادامه داد: امروز حزب‌الله لبنان، حشد‌الشعبی، بسیج، سپاه و... به برکت خون شهید سردار همدانی و شهدا پشت دیوار بیت‌المقدس پای بر زمین می‌کوبند.

وی با بیان اینکه می‌توان دریافت که کار دشمن تمام شده است، تصریح کرد: علاوه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب که یقین دارند کار دشمن تمام شده است، خود دشمن نیز متوجه این امر شده است.

مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء گفت: دنیا بین ظهور و سقوط گرفتار شده و وسط نیز خلأیی ایجاد شده است که در این کشاکش همه خسته شده‌اند و به دنبال خداپرستی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایجاد داعش توسط دشمنان، بیان کرد: آنها نمی‌دانستند داعش، روزی علیه خود آنها بلند می‌شود.

یکتا با بیان اینکه با توجه به وضعیت استان همدان در فعالیت‌های فرهنگی روزی می‌رسد که همه به سمت همدان سرازیر می‌شوند، افزود: همین فرودگاه همدان که امروز چند روز در هفته پرواز دارد در آینده پرواز‌های بین‌المللی بسیاری نیز در آن دایر خواهد شد.

وی در بخش دیگری به اربعین و نقش استان همدان در میزبانی از زائران اشاره کرد و یادآور شد: 20 میلیون زائر اربعین حسینی تلنگری است تا همدان و عراق خود را برای میزبانی 200 میلیون زائر آماده کنند چرا که هنوز از تمام عالم برای حضور در اربعین نیامده‌اند.

مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء در ادامه با اشاره به آغاز ریاست جمهوری ترامپ، بیان کرد: قلاده سگی به نام ترامپ را باز کرده‌اند چرا که احساس می‌کنند و یقین دارند کارشان تمام شده است.

وی با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب و رهبری هر چه گفته‌اند در حال وقوع است، ادامه داد: باید نیروهایمان را پشت جبهه دشمن پیاده کنیم چرا که جنگ اقتصادی،‌ اجتماعی و سیاسی بسیار پیچیده شده است.

یکتا با تأکید بر اینکه نمی‌شود کاری به دغدغه‌ها و مشکلات افراد نداشت، خاطرنشان کرد: آیا امروز آنجایی که باید باشیم هستیم که بخواهیم مردم آنجایی که باید باشند از جمله پای صندوق‌های رأی حاضر شوند؟ هرچند مردم همیشه در دفاع از انقلاب آماده هستند اما ما هم باید وظیفه خود را درست انجام دهیم.

*باید واقعاً پای کار بایستیم

وی با بیان اینکه نبرد جدی آخر‌الزمانی شروع شده است، یادآور شد: گاهی نیستیم، اما گاهی که هستیم هم کار و بستر خوب ارائه نمی‌دهیم، بنابراین باید واقعاً پای کار بایستیم و دائماً باشیم.

مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء تصریح کرد: در این شرایط حساس و ویژه انقلاب ما چریک‌های انقلاب شده‌ایم و باید دل دختر‌ها و پسر‌ها را به سمت خدا ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه در جنگ امروز به حکمت، رفاقت با یکدیگر و نیرو‌های حواله‌ای همچون شهید همدانی‌، شهید باکری و امثال این افراد نیاز است، گفت: بروید به دنبال نیرو‌ها و پول‌های حواله‌ای؛ نه اینکه به دنبال تخصیص اعتبار باشید.

*همدان در زمینه فعالان فرهنگی سرآمد است

یکتا با بیان اینکه اگر قرار است در دستگاه خدا بنوازیم باید یک قرارگاه اصولی داشته باشیم، اظهار کرد: همدان در بحث فعالان فرهنگی سرآمد است و باید برای انتقال تجارب و تبادل همه را از سراسر کشور جمع کنیم و به اینجا بیاوریم.  

وی با بیان اینکه جنگ نامتقارن شروع شده و باید حساس بود، اظهار کرد: خوشبختانه افرادی به عنوان جبهه فرهنگی خودجوش مردمی در همدان جمع شده‌اند، باید پیش بروید و منتظر مرکز و تریبون نشوید.

مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء بیان کرد: به دلیل وضع فرهنگی وقت نداریم به زندگی قبل و عادی خود برگردیم بلکه اکنون باید به دنبال تصرف عقول و قلوب باشیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان