آخرین اخبار

20. بهمن 1395 - 20:47   |   کد مطلب: 26679
تیم اتحاد جوان همدان در مرحله نخست دور برگشت پلی آف لیگ دسته اول والیبال کشور با قبول شکست مقابل رعدپدافند اصفهان وداع تلخ با این بازی ها داشت.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، در این بازی که چهارشنبه شب در حضور بیش از هزار تماشاگر به میزبانی سالن فردوسی شهر همدان برگزار شد، تیم اتحاد جوان همدان مقابل رعدپدافند اصفهان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. 

گیم های اول و دوم این مسابقه به ترتیب با نتایج 25 بر 17 و 25 بر 20 به سود رعدپدافند اصفهان به پایان رسید. 
در گیم سوم این مسابقه بازیکنان اتحاد جوان همدان توانستند 25 بر 13 حریف را مغلوب کنند و در گیم چهارم نیز نماینده همدان 25 بر 18 شکست را بر حریف اصفهانی دیکته کرد. 
در گیم پنجم تیم رعدپدافند اصفهان بهتر ظاهر شد و توانست 15 بر 11 به برتری رسید و جواز صعود به دور بعدی رقابت ها را کسب کرد.
با این حساب تیم رعدپدافند اصفهان جواز صعود به دور بعدی رقابت ها را به دست آورد و اتحاد جوان همدان نیز از دور بازی ها کنار رفت.

** مسوولان آفتابی شدند
پس از اینکه بازیکنان اتحاد جوان همدان در گیم های اول و دوم نتیجه را واگذار کردند، پای مسوولان داخل سالن مسابقه باز شد. 
بازیکنان غیربومی اتحاد جوان همدان به دلیل دریافت نکردن مطالبات مالی خود در گیم های اول و دوم از حضور در داخل زمین خودداری کردند. 
رضا میرزایی رییس شورای اسلامی شهر همدان پس از پایان گیم دوم وارد زمین شد و با اعضاء تیم به گفت و گو پرداخت و قول پرداخت پاداش ویژه در صورت برد را داد و سپس بازیکنان غیربومی وارد زمین شدند. 
در گیم پنجم مسابقه اشتباه داور در امتیاز دهی سبب اعتراض تیم اتحاد جوان همدان شد. 
اعتراض ها در این صحنه منجر به تعطیلی موقت و وقفه طولانی بازی شد. 
تماشاگران همدانی به شدت علیه داوران این مسابقه اعتراض کردند. 
داور اول مسابقه برای بررسی بیشتر صحنه از فیلم دوربین نصب شده صدا و سیمای همدان در سالن استفاده کرد و در نهایت رای به سود تیم رعدپدافند اصفهان داد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان