آخرین اخبار

21. بهمن 1395 - 7:54   |   کد مطلب: 26690
دعوت سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن؛
فردا، مردم، مشت محکمی بر دهان رییس جمهور تازه به دوران رسیده امریکا می زنند
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: فردا روز بزرگی برای مردم است و ملت بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار و به ویژه امریکا و رییس جمهور تازه به دوران رسیده اش می زند.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به منویات رهبری در روزهای گذشته مبنی بر هرچه با شکوه برگزار کردن راهپیمایی 22 بهمن سال جاری به دلیل حساسیت و شرایط خاص موجود، گفت: مردم ما امسال نیز همانند سال های گذشته یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را در برابر امریکای جهانخوار و به ویژه تصمیمات اخیر امریکا نشان می دهند.

حضور میلیونی مردم، رفراندومی بزرگ در حمایت از نظام و ولایت

وی حضور مردم در چنین صحنه هایی را رفراندومی بزرگ در راستای حمایت از منویات و رهنمودهای رهبری دانست و اظهار کرد: جمعیت های میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن همه و همه برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که همیشه خاطره ساز بوده و در ذهن ها ثبت می شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: این حضور و همبستگی نه تنها استکبارستیزی ملت را نشان می دهد بلکه تجلیل و گرامیداشتی از رشادت های ملتی است که جانانه چه برای پیروزی انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس خون دادند.

فردا، مردم، مشت محکمی بر دهان رییس جمهور تازه به دوران رسیده امریکا می زنند

مفتح تأکید کرد: فردا روز بزرگی برای مردم است و ملت بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار و به ویژه امریکا و رییس جمهور تازه به دوران رسیده اش می زند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: به طور قطع مردم شریف شهرستان تویسرکان چه در شهرهای فرسفج، سرکان و تویسرکان و چه در روستاها نیز همچون سال های گذشته یک حضور منجسم و پررنگی خواهند داشت و همگام با سایر مردم در سراسر کشور، با قدرت و پر معنا این حضور را به رخ جهانیان می کشانند.

به گزارش رودآور، نقطه آغازین برای حضور حماسی تویسرکانی ها در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، میدان شهید فرشید هرمزی در ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز جمعه اعلام شده است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان