آخرین اخبار

25. بهمن 1395 - 19:14   |   کد مطلب: 26787
با بارش برف و كولاك توسط امدادگران هلال احمر همدان صورت گرفت
نجات 210 نفر گرفتار در برف و كولاك/ اسكان اضطراري 55 نفر طي 24 ساعت گذشته
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان همدان به نجات 210 نفر گرفتار در برف و كولاك اشاره كرد و گفت: 55 نفر از گرفتارشدگان در برف و كولاك نيز طي 24 ساعت گذشته اسكان اضطراري داده شدند.

به گزارش رودآور؛ بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان،‌ با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای مواصلاتی استان شاهد برف و کولاک هستیم، ‌اظهار کرد: در اغلب محورهای مواصلاتی استان و روستا‌ها از روستای همه‌کسی تا گردنه اسدآباد و تجرک شاهد وقوع کولاک هستیم.

وی با بیان اینکه با وجود بارش برف و کولاک خوشبختانه هیچ تصادفی در محورهای مواصلاتی نداشتیم،‌ گفت: 14 پایگاه امداد و نجات سازمان هلال احمر استان و تیم‌های سیار و ثابت در تمام محورهای مواصلاتی استان فعال و مشغول امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: اکنون تیم‌های عملیاتی در منطقه فیروز ملایر، فیروزان نهاوند، زاغه، گرمک رزن، سردرود، اسدآباد، شیرین‌سو، بهار و صالح‌آباد آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به استقرار کانکس پشتیبانی هوایی جمعیت هلال احمر در پلیس راه همدان – تهران، ‌افزود: این اقدام با هدف امدادرسانی به افراد با توجه به بسته شدن اکثر راه‌های استان و امدادرسانی هوایی در صورت نیاز در نظر گرفته شده است.

کارخانه‌ای با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر طی 24 ساعت گذشته 210 نفر از گرفتارشدگان در برف و کولاک را نجات دادند، تصریح کرد: در همین راستا 50 نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک نیز اسکان اضطراری شدند.

وی با بیان اینکه اکنون وضعیت در محور دخان دارای مشکل است، یادآور شد: طبق آخرین اطلاعات وضعیت در محور دخان دارای مشکل است و امدادگران جمعیت هلال احمر در این محور نیز آماده خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان