آخرین اخبار

3. اسفند 1395 - 10:42   |   کد مطلب: 26923
رسانه ها همیشه دارای فراز و نشیبهای مختلف و حواشی زیادی هستند که پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از این پس با دستمایه شوخی و طنز خارج از قالب های خبری و تعاریف رایج ژورنالیستی به سراغ برخی از رسانه ها و جراید کشور خواهد رفت و حرف ها و انتقاداتی را با زبان طنز به آن ها می زند.

به گزارش رودآور به نقل از تفتان ما، در بخش نخست شوخی با عناوین رسانه ها به سراغ برخی از رسانه های کشور رفته ایم و در این نوشتار صرفاً با هدف طنز حرف هایی و انتقاداتی را با زبان طنز به برخی از عناوین و تیترهای جراید کشور زده ایم که امیدواریم به کسی بر نخورد.

- جراید: جزییات جدید از فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان؛ مدیریت داماد وزیر سابق آموزش و پرورش در یکی از هلدینگ های مهم وزارتخانه!

کاتب سیستانی: شایسته سالاری که می گویند یعنی همین! خوب بود وزیر محترم یک جای به آن مهمی را به کسی که نمی شناسد می سپرد؟! خود شماها بعد گلایه نمی کردید یا اعتراض؟! وزیر محترم ازآنجایی که به توانای های دامادش مطمئن بوده او را به این منصب گماشته! چرا غوغا سالاری می کنید؟! چرا نمی گذارید که این عزیزان به  کارشان برسند؟! اگر وام چند میلیاردی میدهند شما غوغا سالاران اعتراض می کنید که چرا بدون گرفتن پشتوانه محکم چنین وامی میدهید؟! اگر وام پنج میلیونی ازدواج در صورت داشتن چند ضامن کار من معتبر می دهند باز آن غوغا سالاران هیاهو راه می اندازند! آدم حیران می ماند که با چه ساز غوغا سالاران...؟ الحمدالله مدیران ما کارخودشان را می کنند و به هیاهو هم اهمیت نمی دهند!

- جراید: در اقدامی بی سابقه و با ابلاغ رسمی، معاونین سیاسی استانداری ها رئیس ستاد تبلیغات روحانی در سراسر کشور شدند!

کاتب سیستانی: آقایان حتماٌ انتظار دارند که منتقدین آقای روحانی بیایند و ریاست ستاد تبلیغات ایشان را بر عهده بگیرند! خوب، مرد حسابی کدام عاقل طرفدارانش را میگذارد و روی منتقدینش حساب باز می کند؟! رئیس دولت است باید از امکانات دولتی استفاده کند! تدبیر، امید، عدالت و صدها شعار دیگر از همین انتخاب بجا، هویداست! دولت، دولت تدبیر وامید است!

- جراید: سفره مردم در پسا برجام کوچکتر شد!

کاتب سیستانی: شد که شد! این کجایش عیب است! ریخت و پاش کار درستی نیست!! اسراف هم همینطور! البته اگر سفره مردم کوچکتر شده الحمدالله سفره بعضی از نور چشمی بزرگ و بزرگتر شده! چرا این را نمی گویید؟!

- جراید: صندوق بین المللی پول(13/10/95): ایران طی 2سال هشت پله در رده بندی بیکارترین کشور های جهان بالا رفته!

کاتب سیستانی: خدا را هزاران بار شکر که 8 پله در بیکاری صعود کرده ایم! کجایند کاسبان تحریم که هی نق می زنندکه در تولید کاهش داریم، در صنعت کارخانه ها، رو به تعطیلی می روند در اقتصاد... چشم باز کنند و ببیند که اگر در خیلی قرمز ها رکود داشته ایم به جایش در رشد بیکاری صعود کرده ایم! این به آن در!

- جراید: دولت پانزده تن دندان مصنوعی وارد کرده است!

کاتب سیستانی: مگر این ضرب المثل را نشنیده اید که، هرآن کس که دندان دهد نان دهد!

- جراید: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: دستاورد های برجام آنقدر ریز است که بایدعینک بزنیم!

کاتب سیستانی: اگر عینکی پیدا کردید که با آن توانستید دستاورد های برجام را با آن ببینید، اعلام کنید تا ما هم ازآن استفاده تا بتوانیم دستاور دهای برجام را دیده کیفور شویم!

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان