آخرین اخبار

6. اسفند 1395 - 5:46   |   کد مطلب: 26993
رئیس اداره مسافر حمل و نقل جاده‌ای همدان:
سهمیه پیش‌فروش 50 درصدی بلیت‌های نوروزی اینترنتی در همدان
رئیس اداره مسافر حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه اولویت شرکت های مسافربری باید بر پیش فروش بلیت‌های نوروزی به صورت اینترنتی باشد، گفت: 50 درصد سهمیه بلیت‌های نوروزی استان به صورت اینترنتی پیش‌فروش می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، وحید سخاییان اظهار کرد: در زمانی که مسافر از طریق اینترنت یا حضوری اقدام به تهیه بلیت می‌کند شرکت‌های مسافربری باید نظارت کافی به جهت عدم تداخل برای رزرو صندلی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اولویت شرکت های مسافربری باید بر پیش فروش بلیت‌های اینترنتی باشد، افزود: این شرکت‌ها باید سهمیه پیش فروش بلیت اینترنتی مشهد را 30 درصد و سایر استان های کشور را 50 درصد اتخاذ کنند.

رئیس اداره مسافر حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه اعزام حرکت سفرهای نوروزی به مشهد مقدس از 18 اسفند ماه جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: مسیرهای نوروزی شمال کشور، اصفهان و شیراز از  19، 20 و 21 اسفندماه جاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های مسافربری همانند سال‌های گذشته ناوگان‌های خود را برای اعزام کاروان‌های راهیان نور در اختیار سپاه قرار دهند، اظهار داشت: در هر زمانی که سپاه درخواست اتوبوس کرد شرکت‌های مسافربری نسبت به تأمین ناوگان‌های عمومی اقدام کنند.

سخاییان بیان داشت: با توجه به اینکه در پنج شنبه و جمعه آخر سال حجم زیادی از مردم به دیدار اهل قبور می‌روند ناوگان های حمل و نقل عمومی باید در اختیار عموم مردم قرار بگیرد تا رضایت حداکثری مردم به وجود آید.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان