آخرین اخبار

21. اسفند 1395 - 6:36   |   کد مطلب: 27311
مدیر کمیته امداد استان همدان خبر داد
برپایي بيش از 1400 پایگاه جشن نیکوکاری در همدان
مدیر کمیته امداد امام خميني در استان همدان از برپایی یک‌هزار و 494 پایگاه جمع‌آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری در استان همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ پیمان ترکمانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود اظهار کرد: کمیته امداد همدان به مناسبت آغاز سال جدید و دستگیری از نیازمندان، یک‌هزار و 360 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را در مدارس استان برپا کرده است.

وی افزود: از مجموع یک‌هزار و 494 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی، 40 پایگاه در میادین مرکزی، 155 پایگاه در مساجد و بسیج، 21 پایگاه در مراکز نیکوکاری و 18 پایگاه جشن نیکوکاری نیز به صورت سیار و هماهنگ کار جمع‌آوری کمک‌های مردم نوعدوست همدان را آغاز کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در استان همدان با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌ها قبل از فرا رسیدن نوروز در بین خانواده‌های مددجو و زیرپوشش کمیته امداد و نیازمندان بی‌بضاعت توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری برای حضور حداکثری مردم و تشویق کودکان و خیرین استان، ضمن برپایی ایستگاه‌های نقاشی، نسبت به برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی نیز اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته 9 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی توسط مردم و خیرین استان جمع‌آوری شد، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های کمیته امداد استان برای برپایی این جشن جذب بیشتر خیرین و تعامل و ارتباط بیشتر با نهادهای مختلف است تا با کمک‌های خود وسایل آسایش و راحتی را در بین اقشار ضعیف و زیرپوشش کمیته فراهم کنند.

ترکمانه ضمن درخواست شرکت حداکثری مردم خیر در این جشن خداپسندانه یادآور شد: در سال جاری طرح‌های مختلفی برای جذب خیرین در راستای حمایت همه‌جانبه از مددجویان برگزار شده که همگی با موفقیت روزافزون در حال اجراست.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان