آخرین اخبار

23. اسفند 1395 - 16:30   |   کد مطلب: 27345
دو جوان 17 و 20 ساله در همدان در حین آماده کردن مواد محترقه و انفجار اين مواد دچار سوختگی شدید شدند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، امروز دو جوان 17 و 20 ساله حوالی ظهر امروز در منطقه شهرک فرهنگیان همدان در حین آماده کردن مواد محترقه و انفجار مواد دچار سوختگی شدید شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این رابطه ضمن تأیید این خبر با بیان اینکه جوان 17 ساله در این حادثه دچار 30 درصد سوختگی شده است، گفت: این فرد از ناحیه صورت، قدامی گردن، کف و روی دست، ساعد، بازو و ساق هر دو پا دچار سوختگی شد.

جعفر شاهرخی  گفت: فرد دیگر این حادثه تلخ که یک جوان 20 ساله است، دچار 9 درصد سوختگی شده که  صورت، انگشتان، دستها، کف دست و روی هر دو پایش آسیب دیده است.

وی با اشاره به اینکه این بیماران در بخش سوختگی بیمارستان بعثت پذیرش شده و مورد مداوا قرار گرفته‌اند، افزود:‌ مایع درمانی و دیگر اقدامات بر روی نواحی سوختگی توسط متخصصان انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جلسه‌ای در راستای فرهنگ‌سازی به منظور کاهش آسیب‌های چهارشنبه‌سوری برگزار شد، گفت: بیمارستان‌های استان برای ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان احتمالی چهارشنبه سوری آمادگی کامل را دارند.

وی با تاکید به اینکه مردم هشدارهای خطرات آتش بازی را جدی بگیرند تا سال خوبی را آغاز کنند، خواستار توجه به این موضوع شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان