آخرین اخبار

24. اسفند 1395 - 23:56   |   کد مطلب: 27370
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد
مصدومیت 6 نفر در همدان در چهارشنبه آخر سال
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از مصدومیت 6 نفر در همدان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش رودآور؛ جعفر شاهرخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از مصدومیت 6 نفر تا این ساعت از چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد:  تمامی افراد حادثه دیده مرد هستند.

وی با بیان اینکه مصدومین از سنین 9 تا 30 سال را شامل می‌شوند، گفت:جوانی 23 ساله حین آماده کردن مواد محترقه دچار  آسیب از ناحیه دست و پا و صورت شده که اکنون در بیمارستان بستری است.

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه مردی 30 ساله در مغازه حین خرید مواد منفجره دچار حادثه شده است، افزود :این فرد نیز از ناحیه صورت و دست پا آسیب دیده و اکنون در بیمارستان بستری است.

وی با بیان اینکه نوجوانی 9 ساله از ناحیه ساق پا دچار آسیب‌دیدگی شده است، خاطرنشان کرد: این فرد به هنگام بازی و سرگرمی در منزل دچار حادثه شده است.

شاهرخی با بیان اینکه نوجوان 10 ساله‌ای از ناحیه انگشت دست دچار سوختگی شده است، گفت: او نیز در منزل و به هنگام بازی و سرگرمی دچار آسیب‌دیدگی شده که اکنون در بیمارستان بستری است.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی نوجوان 12 ساله به هنگام بازی با مواد محترقه در یک خیابان، افزود:یک جوان 19 ساله نیز دچار آسیب‌دیدگی شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان