آخرین اخبار

26. اسفند 1395 - 17:13   |   کد مطلب: 27407
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: متاسفانه برخی از اشخاص نه تنها پی بصیرت نمی‌روند بلکه می‌گویند زمان بخور، بخور است و نباید عقب ماند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در نشست صمیمی مدیرعامل، کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت شهیدکاوه فروغی شرکت توزیع برق استان با موضوع «تبیین گفتمان ولایت» اظهار کرد: نکته بسیار حائز اهمیت این است که انقلابی بمانیم،  انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه پرسش‌های مقام معظم رهبری در خراسان شمالی پیرامون «سبک زندگی» حول انقلابی بودن در گفتمان ولایت است، افزود: اگر بخواهیم جریان‌های موجود انقلاب را تقسیم کنیم به جریان انقلابی و غیر انقلابی و معاند و ضد انقلاب  تقسیم می‌شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه جریان‌های ضد انقلاب و معاند تلاش دارند افکار خود را در بین ما و ملت‌های مسلمان پیاده کنند، گفت: در نگاه نیروهای انقلابی، اسلام برگرفته از قرآن، عترت، شریعت و عقلانیت است اما اسلام غیر انقلابی اسلامی است که قائل به ظواهر اسلام بوده و آن را در ظواهر زندگی فردی و اجتماعی خلاصه می‌کند.

وی با بیان اینکه تعبیر مقام معظم رهبری و امام (ره) از اسلام غیر انقلابی همان اسلام آمریکایی، اسلام شیعه انگلیسی و وابسته با سازمان سیا است، خاطرنشان کرد:  نیروی انقلابی در بحث اطاعت و تبعیت، از امام خود جلو  و عقب نمی‌افتد بلکه پشت سر امام و رهبر حرکت کرده و آن را چراغ راه هدایت می‌داند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه نیروهای غیر انقلابی جایی که به نفع است اطاعت کرده و در جایی که به نفعشان نباشد از امام و رهبر اطاعت نمی‌کنند، افزود:‌ در احادیث اشاره شده که هرکس از امام و رهبر خود جلو و عقب افتد دچار ضلالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروی انقلابی دارای بصیرت یعنی راه‌شناسی، هدف‌شناسی و دشمن‌شناسی،گفت: انسان انقلابی همواره هوشیار و آگاه است و هیچگاه فریب نمی‌خورد، چون بصیر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه متاسفانه برخی از اشخاص نه تنها پی بصیرت نمی‌روند بلکه می‌گویند زمان بخور، بخور است و نباید عقب ماند، اظهار کرد: باید پرسید از چه چیزی عقب نماند؛ آیا از مادیات دنیا و آن هم نه از راه شرعی بلکه غیر شرعی؟.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی مواضع خود را در مقابل دشمن صریح اعلام می‌کنند و دشمن خود را اسرائیل و انگلیس و آمریکا می‌دانند، گفت:  معیار باید دست ما باشد تا افراد و اشخاص را بتوان شناخت.

ابوحمزه با بیان اینکه نیروی انقلابی اهل فداکاری، ایثار و رشادت هستند، افزود:‌ همانطور که می بینید جوانان کشور در کنار دریای مدیترانه مقابل داعش می‌ایستند و جنگ می‌کنند چرا که مقام معظم رهبری فرمواده‌اند «اگر جوانان ما به آن منطقه نمی‌رفتند و جنگ نمی‌کردند ما اکنون باید با داعش در کرمانشاه، 25 کیلومتری همدان، اصفهان، شیراز و ... می جنگیدیم» اما  نیروی غیر انقلابی می‌گویند چه کاری با سوریه، عراق و ... دارید غافل از اینکه این امنیت حاصل فداکاری‌های نیروی انقلابی ماست.

وی با بیان اینکه افرادی می‌گویند سوریه، عراق و ... به ما چه ارتباطی دارد، نمی‌‌گویم این افراد مغرض هستند بلکه درک ندارند، گفت: مدیریت جهادی را مقام معظم رهبری عالمانه و هوشمندانه تعبیر کردند که نیروهای انقلابی باید این گونه باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مدیریت جهادی دارای 6 شاخصه نظیر تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر و درایت است؛ افزود: نیروی غیر انقلابی می‌گوید مدیریت جهادی ضرورتی ندارد در صورتی که این نگاه درست نیست.

وی با اشاره به اینکه در همه موضوعات دو نگاه انقلابی و غیر انقلابی وجود دارد، اظهار داشت: دیدگاه نیروی انقلابی این است که باید به استقلال همه جانبه در همه مسائل رسید اما نیروی غیرانقلابی  اعتقادی به استقلال ندارد  تا مشکلات خود را حل کنیم.

ابوحمزه با اشاره به اینکه با اتکا به خود به موفقیت‌های خوبی در کشور رسیده‌ایم، افزود: در بحث هسته‌ای که به 20 درصد اورانیوم غنی شده رسیدیم و در بسیاری از زمینه‌ها نظیر پزشکی و ... که موفقیت حاصل شد نتیجه این تلاش‌ها بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایران به 35 کشور جهان سلاح صادر می‌کند گفت:  نیروی انقلابی اعتقاد دارد که همه مایحتاج مورد نیاز را باید وارد کرد اما نیروی انقلابی به سمت ابتکار، خلاقیت و ابداع می‌رود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید به اینکه برای رسیدن به نکته مطلوب باید روحیه انقلابی به معنای واقعی در تک تک افراد جاری شود که اگر این اتفاق رخ دهد موفقیت حاصل خواهد شد، افزود:‌ در دوران دفاع مقدس نه امکانات موجود را داشتیم و نه نیروی عصر حاضر را؛ اما موفقیت خوبی حاصل شد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 35 میلیون نفر جمعیت داشتیم و تنها یک میلیون و 250 هزار نفر در خط مقدم  و بقیه پشت جبهه‌ها بودند، گفت:‌ با روحیه جهادی، باور و اعتقاد، یک میلیون و 250 هزار نفر بار 35 میلیون نفر را به دوش کشیدند، بنابراین باید در فضای کنونی این روحیه باشد که قطعا می توان به این نقطه رسید اگر باور باشد.

ابوحمزه با بیان اینکه پایگاه مقاومت باید روحیه انقلابی را در همه بخش‌های مجموعه ایجاد کند، افزود: اگر این سنگ‌بنا ایجاد شود همه مشکلات و مسائل حل خواهد شد.

وی ضمن اینکه روحیه انقلابی و تفکر بسیجی را تنها مختص محیط کار ندانست، گفت: اگر می‌خواهیم خود را محک بزنیم باید ببینیم این روحیه در خانواده، بین اقوام و خارج از محیط وجود دارد یا خیر؟

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان با بیان اینکه میزان عمل، ضریب بسیجی بودن و انقلابی بودن فرد است، خطاب به جمع گفت: باید ببینیم چقدر توانسته‌ایم خانواده‌ها و اقوام و بستگان را به تراز ارزش‌هایی نظام بیاوریم؟.

وی رکن رکین تحول در هر جامعه‌ای را خانواده دانست و افزود: اگر خانواده درست شود، کشور درست خواهد شد چراکه بیشترین وقت و کار ما در خانواده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان