آخرین اخبار

27. اسفند 1395 - 9:56   |   کد مطلب: 27418
شهروندان فرسفجی از مبلمان شهری خود به ویژه در آستانه نوروز گلایه مند هستند و گویند: این روز ها که مهمانان نوروزی به شهر ما می آیند بهتر است نمای ظاهری شهر و پارک های تفریحی را کمی زیباتر کنیم تا کودکان خاطرات خوشی داشته باشند.

به گزارش رودآور، کم کم به ایام نوروز نزدیک می شوی و همزمان با این روزها شهورندان فرسفجی از فضاسازی و مبلمان شهری به ویژه در پارک ها گلایه مند هستند.

آنه ها می گویند: این روز ها که مهمانان نوروزی به شهر ما می آیند بهتر است نمای ظاهری شهر و پارک های تفریحی را کمی زیباتر کنیم تا کودکان خاطرات خوشی داشته باشند.

وی اظهار کرد: با ایمن سازی پارک ها امید است که حادثه ای رخ ندهد و در این زمینه ایمنی وسایل تفریحی را هم مسئولان مربوطه بررسی کنند.

شهروند دیگر عنوان کرد: به نظر شما این وسایل تفریحی بچه ها نیاز به رنگ ندارد؟ با کمی هزینه می شود رنگ های شاد به آن ها بخشید و در این میان کف زمین بازی را هم مشکل نیست رنگ نکنند!

یکی دیگر از شهروندان فرسفجی گفت: مدت زیادی است که شهرداری فرسفج به قسمت امیرآباد رسیدگی نمی کند، جوی آب پر از زباله و به لطف آب و فاضلاب  همه آسفالت کوچه های امیرآباد همه خراب شده است.

وی تصریح کرد:  زمانی که در کوچه قدم می گذاریم گویا به کوه رفته ایم و بماند که چندسالی است که راه بهشت زهرای امیرآباد آسفالت نشده است.

این شهروند فرسفجی افزود: پارک تفریحی امیرآباد هم مشکل دارد و وسایل آن خراب شده اند و کسی برای تعمیر آن ها اقدام نمی کند.

او از مسئولان خواست: نیم نگاهی هم شده به امیرآباد بیاندازند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان