آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 13:22   |   کد مطلب: 27432
شاید این روزها ترین های نمایندگان استان برای خوانندگان جذاب باشد اینکه کاظمی نماینده مردم ملایر از گرفتن یک عیدی سیاسی خوشحال شده، خجسته نماینده مردم همدان، آرزوی لحظه تحویل سال جدید را افتتاح راه آهن همدان می داند و نماینده شدن بهترین رویداد سال 95 لطفی بوده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ کم کم به روزهای پایانی سال 95 نزدیک می شویم، سالی پر ازفراز و نشیب و به ویژه برای مسئولان استان همدان از جمله نمایندگان مجلس.از این رو بر آن شدیم تا چند سوال ساده و به گفته نمایندگان سوال سخت از آنان بپرسیم.
«محمد کاظمی» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، مهمترین اتفاق سال 95 از نظر خود را نتیجه بخش بودن پیگیری هایش در راستای تأمین نیازهای بخش بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه خود یعنی ملایر عنوان کرد.


وی که دوست دارد لحظه تحویل سال جدید را در کنار خانواده و به ویژه مادرش باشد، می گوید: مهمترین آرزویم برای سال 96 تلاش بیشتر برای خدمت به مردم است و اینکه در کشور زمینه های تأمین رفاه عمومی مردم را به همراه دیگر مسئولان نظام برای جامعه فراهم سازیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره بهترین عیدی هم که در سال های زندگی اش گرفته است، حرف ها برای گفتن بسیار دارد، آنجا که به کفته خودش ملاقات با یکی از بزرگان ـ جناح خاص سیاسی ـ کشور!که می خواهد اسمش گفته نشود را بهترین عیدی گرفته شده اش عنوان می کند و ادامه می دهد: این بزرگ حق عظیمی در توسعه دموکراسی در آزادی اندیشه و مطبوعات در کشور ما داشته و در واقع یکی ازمجریان فصل حقوق آزادی های اساسی در قانون اساسی است که اصل فصل حقوق ملت در قانون اساسی را احیاء کرد.
کاظمی خنده دارترین مسئله رخ داده در سال 95 خود را نمی داند چیست و در واقع می گوید: باید بر روی این موضوع فکر کنم.
او بهترین سال تحویل خود را حلول سال جدید در سال 58 معرفی می کند که در آن سال نخستین پیام نوروزی را از امام خمینی(ره) شنیده بود.

«حسن لطفی» نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی هم درباره بهترین رویداد سال 95 خود می گوید: بهترین اتفاقی که برای من روی داد، آن بود که مردم رزن مرا به عنوان خدمتگزار خودشان برای نمایندگی انتخاب کردند.
او درباره خنده دار ترین موضوع سالی که گذشت هم عنوان کرد: نمایندگان درگیر مسائل مختلفی هستند که شاید خنده به ذهنشان نمی رسد و اما امعتقد هستم جامعه ما بیشتر از هر چیز به نشاط اجتماعی نیاز دارد و وظیفه ما مسئولان این است که نشاط را برای همه فراهم کنیم تا همه بخندند.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی مهمترین آرزوی خود در لحظه سال تحویل را داشتن انگیزه کافی برای به تحقق رساندن مطالبات مردمی می داند و اظهار می کند که از همان دوران کودکی زمانی که مشکلی هر چند کوچک را حل می کرده احساس خوشایندی داشته است.
لطفی هم مانند نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی دوست دارد لحظه تحویل سال در کنار خانواده اش باشد و بهترین عیدی را هم که دوست دارد بگیرد آن است تا با کسانی که اهل عرفان هستند دیدار داشته باشد.

«امیر خجسته» رئیس مجمع نمایندگان استان همدان هم در گفت و گویی عنوان کرد: در سال 95 جبهه مقاومت اسلامی در اوج قرار گرفت و کمر اسرائیل و امریکا در حلب شکسته شد و این به نوعی بهترین رخداد سال جاری است.
وی تقریظ مقام معظم رهبری بر چهار کتاب عرصه دفاع مقدس را هم از بهترین رویدادهای سال 95 می داند.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان مهترین آرزوی خود در لحظه تحویل سال را بهره برداری از راه همدان می داند که قرار است ابتدای سال جاری به گفته او افتتاح شود.
خجسته بلاهای طبیعی همچون سیل در بخشی از کشور و فاجعه پلاسکو را هم بدترین رویداد سال جاری دانست.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان