آخرین اخبار

7. فروردين 1396 - 21:18   |   کد مطلب: 27580
رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان:
8 هزار مسافر امامزادگان تویسرکان را زیارت کردند
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان گفت: 8 هزار مسافر و زائر در هفته اول اجرای طرح «آرامش بهاری» امامزادگان شهرستان تویسرکان را زیارت کردند.

به گزارش رودآور به نقل از فارس؛ حمیدرضا نوروزی، با اشاره به اجرای طرح "آرامش بهاری" از 28 اسفند 95 تا 14 فروردین سال جاری در بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان اظهار کرد: در این مدت برنامه‌های مختلفی را در قالب طرح "آرامش بهاری" در امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بقعه متبرکه حیقوق نبی(ع) شهرستان تویسرکان میزبان تعداد زیادی از مسافران نوروزی بود که به این شهرستان سفر کرده بودند، گفت: در جوار این مقبره متبرکه خیمه‌های معرفت به صورت فعال دایر است که مسافران از این خیمه‌ها استقبال خوبی داشتند.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه از برنامه‌های مهم طرح  "آرامش بهاری" بازدید مسافران از امامزادگان و بقاع متبرکه طی ایام نوروز است، افزود: روزانه بسیاری از مسافران از بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بقعه متبرکه حیقوق نبی(ع) برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برای زائران و مسافران برگزار شد، افزود: بنابر آمار موجود 8 هزار مسافر و زائر در هفته اول اجرای طرح "آرامش بهاری" از بقاع متبرکه این شهرستان بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان