آخرین اخبار

8. فروردين 1396 - 8:59   |   کد مطلب: 27588
جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اعزام 255 از اقشار مختلف مردم برای سفر معنوی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

«حسین سوری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در حاشیه مراسم بدرقه کاروان راهیان نور، گفت: امروز 255 نفر از اقشار مختلف مردم از شهرستان تویسرکان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد زائر شهدا، 140 نفر مرد و 115 نفر زن هستند، اظهار کرد: در بین این افراد کودکان هم حضور دارند، چرا که والدینشان می خواهند آنان را از همان سنین کودکی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا سازند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: این نخستین اعزام کاروان راهیان نور در سال 96 به سرزمین نور است و زائران شهدا از حضور روحانیون و راویان فتح هم در این سفر معنوی بهره مند می شوند.

سوری عنوان کرد: زائران مشهد شهیدان در مناطق عملیاتی جنوب از یادمان های شهدا در شلمچه، اروند و فتح المبین بازدید می کنند.

وی تصریح کرد: پاسداشت ارزش ها و آرمان های اسلام، انقلاب، امام (ره) و شهدا و انتقال فرهنگ ایثار، گذشت و شهادت به نسل جوان برخی از اهداف اعزام کاروان های راهیان نور است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان