آخرین اخبار

9. فروردين 1396 - 10:44   |   کد مطلب: 27617
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد
38 مبلغ اعزامی میهمان طرح «آرامش بهاری» در همدان
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان از حضور 38 مبلغ اعزامی در اجرای طرح «آرامش بهاری» طی امسال در این استان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ حجت الاسلام سید حسن رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طرح  "آرامش بهاری" از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 14 فروردین‌ماه در بقاع متبرکه و امامزادگان استان همدان اجرا می‌شود، اظهار کرد: این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه 38 مبلغ اعزامی از شهر قم عهده‌دار ترویج فرهنگ ناب اسلامی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه هستند، خاطرنشان کرد:این مبلغان علاوه بر ترویج فرهنگ اسلامی، در تمام بقاع متبرکه مجری، عهده‌دار مشاوره تحصیلی، خانوادگی، مذهبی، احکام و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خواهند بود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه طرح سووالات مذهبی و مرتبط با سنت حسنه وقف  از جمله برنامه‌های این مبلغان در بقاع متبرکه استان است، گفت:اجرای مسابقه نقاشی و اهدای جوائز به کودکان از دیگر برنامه‌های حضور این مبلغان در جوار آستان مقدس امامزادگان در طرح "آرامش بهاری" امسال است.

وی با بیان اینکه امسال نیز به مانند سال‌های گذشته برای حضور مسافران و زائران برنامه‌های مختلفی در بقاع متبرکه در نظر گرفته‌ایم، مردم را بزای حضور در چنین مکان‌های مذهبی برای پالایش روح دعوت کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان