آخرین اخبار

9. فروردين 1396 - 23:49   |   کد مطلب: 27620
در هفته سوم مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران رخ می‌دهد
شهرداری‌چی‌های همدانی به دنبال امتیاز در کنار اروند
تیم فوتبال دسته دومی شهرداری همدان در هفته سوم مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران به مصاف تیم اروند خرمشهر خواهد رفت.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران با حضور 12 تیم و در دو گروه 6 تیمی آغاز شده که تیم شهرداری همدان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با پنج تیم کارون اروند خرمشهر، شهرداری تبریز، شاهین شهرداری بوشهر، نفت و گاز گچساران و هف سمنان هم‌‌گروه شده است.

مرحله دوم این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد که بعد از انجام 10 مسابقه رفت و برگشت تیم‌ اول گروه مستقیماً به لیگ دسته یک صعود خواهد کرد و تیم‌های دوم با برگزاری مسابقه پلی‌آف تکلیف سوم تیمی لیگ دسته یک را مشخص می‌کنند.

همدانی‌ها در این مرحله فقط یک نماینده دارند و تیم شهرداری با سرمربیگری هادی گل‌محمدی توانست به جمع 12 تیم برتر صعود کند و در هفته نخست مرحله دوم با یک برد و یک شکست در میانه جدول قرار گرفته است.

هر چند به خاطر نوروز وقفه‌ای در برگزاری این رقابت‌ها ایجاد شده است، اما از نهم فروردین هفته سوم آغاز خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها شهرداری همدان با سفر به خوزستان برابر تیم اروند خرمشهر به میدان خواهد رفت.

در تعطیلات نوروز شهرداری‌چی‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند که در نهایت هادی گل‌محمدی 18 بازیکن به نام‌های داوود اژدری، رضا فرخزادی، حامد بختیاری، علی شاهسوند، حمید پروا، مجید شعبانی، پیمان احتظاضی، حسین زرین چنگ، رضاکاشفی، هادی بلوری، کاظم صالحی، مهدی عسگری، رسول رضایی، حسن ذوالفقاری، مصطفی قیصری، امین رحیمی، محسن وفایی و میثم زمانی را برای این بازی مهم انتخاب و راهی خرمشهر کرده است.

در طرف دیگر تیم اروند خرمشهر که در دو هفته نخست باختی را تجربه نکرده است، با دو تساوی در همسایگی شهرداری در جدول قرار گرفته است.

تیم اروند با مهرپیما توانسته بود به مرحله بعدی صعود کند اما به تازگی نیکبخت جانشین او شده تا شاید روند نتیجه‌گیری این تیم بهتر از قبل شود.

باید روز چهارشنبه منتظر شد و دید که آیا شهرداری همدان می‌تواند از تیم متحول شده اروند خرمشهر با امتیاز به خانه برگردد یا میزبان با استفاده از شرایط بازنگی امتیاز این بازی را از آن خود خواهد کرد.

تا پایان هفته دوم مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران تیم شهرداری همدان با سه امتیاز در رده چهارم جدول و تیم اروند خرمشهر با دو امتیاز در همسایگی شهرداری و در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته سوم  مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران  روز چهارشنبه از ساعت 17 دو تیم اروند خرمشهر و شهرداری همدان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان