آخرین اخبار

11. فروردين 1396 - 8:55   |   کد مطلب: 27651
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: مراسم معنوی اعتکاف روزهای 22 تا 24 فرودین ماه جاری در پنج مسجد شهری و سه مسجد روستایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار رودآور، با فرا رسیدن ماه رجب، ماه نماز و بندگی، اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان به مانند هر ساله به ثبت نام از اقشار مختلف مردم در راستای برگزاری آیین معنوی بزرگ اعتکاف اقدام کرده است.

در این زمینه «حجت‌الاسلام علی کاروند» سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: مراسم پر فیض اعتکاف روزهای 22 تا 24 فرودین ماه جاری در مراسم در مسجد امام حسن عسکری(ع) و مسجدالنبی(ع) برای خواهران و مسجد جامع شهر تویسرکان برای برادران و همچنین و مساجد جامع شهرهای سرکان و فرسفج برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان حضور در این مراسم نورانی از نهم فرودین ماه آغاز شده و تا روز بیستم فرودین ماه ادامه دارد.

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: مغازه سید شیخ الاسلامی جنب مسجد جامع تویسرکان برای ثبت نام از برادران و واحد خواهران اداره تبلیغات اسلامی و نیز حوزه علمیه خواهران برای ثبت نام از بانوان تویسرکانی تعیین شده است.

حجت الاسلام کاروند عنوان کرد: هستند افراد بسیاری که تمایل به حضور در مراسم معنوی اعتکاف دارند اما هزینه لازم را ندارند از این روز معتقدیم اگر نمی توانیم معتکف شویم اما می توانیم با پرداخت هزینه چند معتکف در ثواب اعتکاف شریک شویم.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان