آخرین اخبار

13. فروردين 1396 - 2:30   |   کد مطلب: 27681
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از حضور و بازدید ۳۰۰ گردشگر خارجی از اماکن تاریخی و دیدنی همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ علی خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز سفرهای نوروزی از 27 اسفندماه به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خبر داد و اظهار کرد: تا پایان روز یازدهم فروردین ماه 678 هزار و 500 نفر گردشگر از اماکن تاریخی، فرهنگی، تفریحی توریستی، طبیعی و انسان ساخت استان همدان بازدید کردند.

وی بیان کرد: 144هزار مسافر در هتل‌ها، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مسافرخانه‌ها و کمپ‌های توریستی استان همدان در مدت یاد شده اسکان داشتند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: بیشترین بازدیدها به ترتیب مربوط به غار علیصدر، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و تپه هگمتانه بوده است.

وی یادآور شد: لاله‌جین شهر جهانی سفال و سرامیک نیز در ایام نوروز با حجم انبوهی از مسافران مواجه بود و توانست بسیاری را با این هنر بومی آشنا کند.

خاکسار با اشاره به حضور گردشگران خارجی در همدان اضافه کرد: تا یازدهمین روز نوروز 300 گردشگر خارجی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان