آخرین اخبار

19. فروردين 1396 - 20:00   |   کد مطلب: 27786
مسوول بسيج هنرمندان استان همدان از برگزاري مراسم تجلیل از هنرمندان انقلابی و فعال بسیج هنرمندان همدان با حضور ریاست سازمان بسيج هنرمندان و مجید اسماعیلی تهیه‌کننده سینماي كشور خبر داد.

به گزارش رودآور؛ رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن روز بیستم فروردین‌ماه مصادف با سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی و تشکیل بسیج هنرمندان و گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی برای این هفته در نظر گرفته شده است.

وی دیدار با خانواده معظم شهدای هنرمند، تجلیل از خانواده‌های شهدا و غبارروبی مزار شهدا به همراه مراسم عصر شعر و خاطره در گلزار شهدا را از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در همدان دانست.

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان انقلابی و فعال بسیج هنرمندان استان با حضور ریاست سازمان بسیج هنرمندان و مجید اسماعیلی کارگردان و تهیه‌کننده سینمای کشور خبر داد و گفت: این مراسم در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در روز 21 فروردین ماه برگزار می‌شود.

*اکران فیلم «ترمینال غرب»

وی برگزاری «نمایشگاه عکس» انجمن عکس بسیج هنرمندان، اکران فیلم «ترمینال غرب» از فیلم‌های جشنواره عمار به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در مجتمع شهیدآوینی و انجام فعالیت‌های هنری و فرهنگی در کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

کرمی دیدار و عیادت از هنرمندان پیشکسوت استان، معرفی شهید شاخص هنرمندان کشور و اجرای نمایش‌های خیابانی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دانست و گفت: در حال حاضر 3 هزار و 200 عضو عادی و فعال در بسیج هنرمندان استان داریم که در راستای ترویج فرهنگ متعالی بسیج و جهاد و شهادت پای کار هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان