آخرین اخبار

28. فروردين 1396 - 19:14   |   کد مطلب: 27963
مديركل هواشناسي استان همدان از راه اندازي 17 ايستگاه جديد هواشناسي با 17 ميليارد تومان اعتبار در برنامه ششم توسعه خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هواشناسی استان ضمن تودیع «مهرداد حسینی»، «سعید باقری» به عنوان مدیرکل این اداره منصوب شد.

در این مراسم مدیرکل اداره هواشناسی استان همدان با بیان اینکه هواشناسی سازمان حاکمیتی است که اهداف خاصی دارد، اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه هدف این است که ایستگاه‌های هواشناسی خودکار شوند.

سعید باقری با اشاره به اینکه برنامه دوم ما تولید محصول بوده که از داده‌ها استفاده شود و آمار مورد نیاز اقشار مختلف در اسرع وقت به دست آنها برسد، گفت: تصمیم‌سازی در امور روزمره از دیگر اهداف است.

وی با بیان اهمیت به ترویج هواشناسی کشاورزی که می‌تواند نیاز جامعه را رفع کند، افزود:‌ 9 ایستگاه سنپتیک، 88 ایستگاه باران‌سنجی و پنج ایستگاه اقلیم شناسی در استان فعال است که همه آنها باید خودکار شوند.

مدیرکل هواشناسی استان همدان با اشاره به فعالیت 55 نیرو در سازمان هواشناسی استان، گفت: در برنامه ششم توسعه 17 ایستگاه جدید تصویب شده که همگی باید خودکار باشند، در این راستا با توجه به اعتبارات سال 93،  17 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده که امیدوارم به اهداف خود دست یابیم.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی متخصص از جمله مشکلات استی که امیدواریم حل شود، افزود:‌ تحقق اهداف برنامه ششم توسعه از اهداف ماست.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان