آخرین اخبار

28. فروردين 1396 - 20:33   |   کد مطلب: 27967
رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان گفت: بانوان دوومیدانی کار استان‌همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

به گزارش رودآور؛ مرتضی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام بانوان دوومیدانی کار استان‌همدان به مسابقات قهرمانی کشور  اظهار داشت: بانوان دوومیدانی کار استان همدان در رده سنی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور از امروز به مدت دو روز به تهران اعزام شدند.

وی افزود: شیرین نادر بیگی، فاطمه پیرزادی، مبیا سادات رحمانی، بتینا بختیاری، مریم خوش‌نیت و نگار رضایی به مربیگری زهرا ضمیری شجاع و سرپرستی نفیسه آرمیون در این مسابقات حاضر شدند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان بابیان اینکه توجه به رشته‌هایی نظیر دوومیدانی باعث رشد جایگاه ورزش ایران می‌شود، گفت: در بازی‌های آسیایی و المپیک رشته‌های پر مدالی نظیر دوومیدانی که در دل خود ۲۴ رشته را دارند باعث بالا رفتن جایگاه ورزش خواهد شد.

خورشیدی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم هیئت در چند سال گذشته توجه به سنین پایه بوده و اگر بخش خصوصی به کمک ورزشکاران و هیئت بیاید قطعاً شاهد رشد پیش از پیش این رشته در همدان خواهیم بود

وی بابیان اینکه برنامه‌های هیئت دوومیدانی بیشتر بر اساس تقویم ورزشی است که فدراسیون در اختیار هیئت‌ها می‌گذارد، افزود: برگزاری مسابقات باشگاهی، مسابقات برون‌مرزی و انتخابی ازجمله برنامه‌های هیئت دوومیدانی است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان